شاب العشرين و حريم المنطقه الشعبية

الاول اعرفكو علي نفسي انا احمد عندي 21 سنة القصة دي من وحي الخيال و اتمنا تعجبكم

بتدور احداث القصة في منطقه شعبية في القاهرة وبتتكلم عن شاب اسمو احمد أو ميدو وحريم منطقتو احمد شاب في أولي طب اسنان وصف احمد (شاب قمحي طولو 175 وزن 72 معضل شويا لان احمد شاب رياضي و بيحب الكرة طول زبو 18 وعرض صبعين)

الجزء الأول

تبدأ القصة لما طلعت نتيجة احمد و كان جايب 98٪ و طلعت ظغريت من بيت احمد و اهل الشارع جم يبركو و كان من ضمنهم ام صابر و بنتها كانو بيحبو احمد اوي عشان جدع مع كل الناس و معروف بي احتراموو مع الكل بس محدش يعرف أن احمد برا المنطقة خربها و جت ام صابر وصف ام صابر (واحدة عندها ٥٢ سنة بس تشوفها زبك يضرب تعضيم سلام لي جسمها عبارة عن جسم مش مليان ولا رفيع جسم زي ما بيقول الكتاب عليها جوز بزاز بحجم البطيخة ترضع منطقة كاملة و طيزها من كبرهم تحس انها مضلضة علي الي وراها هيا ست كبيرا بس شلق)

ام صابر:الف مبروك يا احمد

احمد : **** يبارك فيكي

بنات ام صابر مش هزكر اسميهم عشان لسا الدرهم جيا هقول عليهم بنت ١و٢

بنت ١ : الف مبروك يا احمد

احمد :**يبارك فيكي اومال طاطا عمل اي

طاطا دا صاحب احمد من وهما صغيرين

بنت ١: راح يجيب النتيجة

احمد:انشاء**" خير

بنت١: متخفش صحبك مش دحيح زيك

بنت ٢: مخلاص بقا رغي خلينا نبارك لي الواد

احمد:** يبارك فيكي

ام صابر :هتدخل اي يا احمد

احمد:طب اسنان

ام صابر : اخيران المنطقة الوسخة دي هطلع حد عدل

احمد: شوفتي بقا

سعتها دخل طاطا صاحب احمد

احمد:عمالت اي ياض

طاطا: اناااااااا

احمد:اخلص يا عم

بنت ١ ام طاطا: نزلت علي قفه اخلص ياض

طاطا : جبت ٨٩٪ انت جبت كم

احمد:الف مبروك يا خويا انا جبت 98

طاطا و هوا زعلان : يعني مش هنبقا مع بعض

احمد :ما انت لو تفكك من البت الشمال دي وكنت تذاكر كنت جبت اكتر مني بس اقول اي عيل عرص

طاطا : ما خلاص ياعم

وعدا اليوم عادي من ناس تيجي تبارك و تمشي و تفريق شرباط

تاني يوم احمد جاي من الجامعة بعد ما قدم وهوا ماشي لقي ام صابر شيلة حجات كتير احمد راح ريحلها وقال

احمد: هاتي عنيك يا خالتي

ام صابر : *** يخليك يا احمد وبعدين الف مرا اقولك قولي يا فاتن

احمد: ماشي يا فوفا

فاتن :ايوا كدا

وصلو البيت و طلعت البيت دا مكون من تالت اضوار الاول لي احمد ابن ام صابر التاني لي صابر التالت لي فوفا

طلعو وفوفا قالت تعال ادخل يا احمد اقعد اغير و اجليك هيا دخلت وأحمد طلع الفون وكلم صاحبو هشام قنديل

احمد : اي يا ابو قنديل

هشام : الي منفضلنا ما ليك حق طالع التالت علي المحافظة

احمد : فكك من الكلام دا عمالت اي

هشام : كلو تمام فاضل انت بس تيجي

احمد: اشطا

احمد لسا بيكلم هشام وهنا تدخل فوفا لبسة حتت عباية بيتي مقسمة جسمها و وسعة من عند صدرها و ماسكة من عند طيزها و راحت موطية بي صدرها عشان تحط العصير لي احمد وصدرها كلو كان باين و سعتها زب احمد وقف وعامل خيمة في البطلون و فوفا ضحكت وقالت ولا وبقيت راجل يا احمد

احمد: سعتها بقي في نص هدومو وقال الصرحة هوا دا الطبيعي لما القي المنظر دا قدامي و بيشاور علي صدرها

فوفا: ضحكت ضحكة بنت وسخة وقالت دا بس الي عجبك

احمد: لا هوا كل حاجة الصرحة

فوفا: راحت ماسكة زب احمد

احمد: راح متكهرب و وقف وقال مينفعش الي بيحصل دا و انا اسف و راح مشي

فوفا ضحكت ضحكة خبيثة وقالت: بعد الي شفتو دا مش هسيبك انا بقالي اكتر من ١٠ سنين محدش لمستي وانت تيجي تهيجني و مشيت راحت فوفا المطبخ و فتحت شنطة جيبها بتاعت خضار و طلعت خيارة و قعدت تحطها في كسها لغيت أما جابت شهوتها

عند احمد راح البيت طمن اهو و قالهم صحوني علي الساعة ٧ عشان رايح مشاور

في مكان في روسيا ٥ أشخاص بعدين مع بعض

شخص ١: ازاي يعني المعلومات دي تداخد بسهولة دي

شخص ٢:الي قدرنا نوصلو أن الي عمل كدا من افريقيا بس في اني بلد مش قادرين نحدد

شخص ٤:وليه مش قادرين نحدد

شخص٣: عشان الي عمل كدا كان مخترق قمر صناعي مش سستم

شخص ٥: في طريقة نقدر نحدد الي عمل كدا بس في مخطرا

شخص ١: نفز المهم الي عمل كدا يجيلي حي

نرجع عند احمد امو بتصحي اصحي يا احمد يلا

احمد: الساعة كم

امو: الساعة خمسة

احمد: حاضر حضريلي أكل

امو :ماشي

احمد صحي وكل و اتحرك علي صحبو هشام

هشام :اي ياعم اسبوع بي حالو

احمد: خلاص يا عرص

هشام: تسلم يا رايق

احمد: عمالت اي

هشام : كلو جاهز كنا واقفين عليك

احمد: تمام كدا احنا متقدمين عليهم

هشام: هتعمل اي بعد كدا

احمد: اتقل الي جاي احلي

هشام :تمام المهم الجمعة متجمعين

احمد: تمام يلا بينا

هشام واحد دخلو اوضة فيها ٣اشخاص هما محمد و نور و هدير

احمد: عاملين اي يا عالم يا وسخة

نور : نفسي تلم ام لسانك دا مرا

هدير : ازي ابنتي دا ما بيصدق يشفونا عشان يهزقنها

محمد: مهو بيمسك نفسو قدام الناس

هشام : خلصتو صداع

هدير : بتبص لي هشام ايوا (هدير دي عندها ٢١ سنة و عينيها من هشام و الجحش مش واخد بالو و هيا حتا عود فرنساوي لون بشرتها ابيض و عليها بزاز واسط و طيز ملبن )

هشام : مفيش حد فيهم عاقل غيرك

هدير : وشها احمر و قالت ما انا عرفة

احمد : طيب خلاص كدا بقا عشان نشوف الي بنعملو

كلهم في نفس الوقت : تمام

احمد : احنا دلوتي خدنا معلومات من جهاز المخابرات الروسية لزمن تسلمها لي المخابرات المصرية في اسرع وقت

هشام : وليه المصري ما نديه لي امريكا

احمد: بيضحك بي خبث هتعرف بعدين

هشام و محمد: " يستر

احمد: انتو من سيعت ما عرفتوني شفتو عني بعمل حاجة من غير ما اخططلها

كلهم : الصرحة لا

نور : بتبص لي احمد بتقول انت الوحيد الي بتاخد بالك منننا كلنا

كلهم : حصل

نور في نفسها: اي الغباء دا هوا مش حاسس بيا ليه كل شويا المح ليه و هوا حمار بس بحبو

&نروح فلاش باك سريع كدا من تالت سنين كدا&

احمد كان زهقان و سعتها قاعد علي اللابتوب بتاعو و قال عاوز اتعلم حاجة جديدة سعتها افتكر واحد من صاحبو قالو علي الدرك ويب

احمد راح فاتح الدرك ويب و قعد يتعلم عن الهكر و محدش منو اكتر من سنة ونص و كان مخترف

و سعتها لي حد بيكلمو و الشخص دا هشام

هشام : هلا بي الصقر الحارح

احمد: مين معيا

هشام: انا واحد كدا عاوز اتعرف عليك عادي ولا اي

احمد في نفسو انا المفروض ما اقمنش لي حد بس عادي و راح قايل اه عادي يا برو

هشام : اشطا

و هشام وأحمد اتصحبو و قعدو يخترقو كذا شخصية معروفة

و في مرا احمد :قال لي هشام في واحد عاوز اخترق حسابو و الشخص دا عايش في حياة وسخة

هشام : معاك يا صحبي

احمد : اشطا

هشام : بس مين دا

احمد : دا عز الديب

هشام و الصدمة بينا عليه : انت اتجننت ملقتش غير الديب

احمد : الرجال دا قطع عيش ابويا و ابويا سعتها جتلو حالة نفسا و مات

هشام : طلما كدا معاك يا صحبي

هشام و احمد قعدو يلعبو و قدرو يخترقو الفون بتاعو و الاجهزه بتعتو

هشام :اي يا عم دا اهبل اوي

احمد: هوا كدا نجس

هشام :بس انت جاحد عمالت اكونت فيك و دخالت كلمتو علي اساس بنت

احمد : اتقل بس

هشام : اشطا

احمد: سلام دلوتي

هشام : ماشي بس خالي بالك من نفسك

احمد: متخفش

هشام قفل و احمد قعد يراقب عز الديب عشان يوقعو و سعتها جات اللحظة المنتظرة عز الديب كان بيتكلم في الفون مع واحد عز عمالت اي

الواحد: كلو تمام يا عز بس خالي بالك دي صفقة العمر بي رقم

عز: عارف دي لو تمت عقب علي وش الدنيا

الواحد: يا عز خد حظرك عشان دي بي ٣ مليار

عز : عارف و مامن

احمد سعتها ضحك و قال جتلي

راح احمد باعت التسجيل لي الأمن الوطني

سعتها ظابط رايح جاري لي واحد اسمو سيد

الظابط اللحق يا سيد باشة

سيد : في اي اخلص

الظابط : التسجيل دا جالي اتبعت من رقم مجهول بيقول اجهزو و اول ما اعرف جديد هبعت لكو بس خليكو جهزين عشان الصفقة قريبا

سيد : كدا عز الديب هيقع

سيد:بس معرفتش مين الي عمل كدا

الظابط : لا يا فندم

سيد: تمام كلم حازم باشة و بلغو يجهز

احمد : فضل يومين متابع عز لغيت أما جت مكلمة لي عز : تمام التنفيذ النهاردة الساعة ٢ هبعتلك الموقع

احمد اخيران يا عز

عز بعت الموقع و احمد خد التسجيل و الموقع بعتهم

الظابط : الحق يا سيد باشا

سيد : اي تاني

الظابط : الموقع جي و التنفيذ الساعة ٢

سيد : بلغ حازم فروان

الظابط : حاضر

عند عز الديب : بيسلم صفقة السلاح و سعتها لقي طلقة في رجلو

الرجالة كلها قعدت تضرب نار علي الحكومة

وفي وسط ضرب النار عز هرب و ساب الصفقة

عند سيد: تمام اوي كدا عز الديب نهيتو قربت

عز : ازي دا يحصل

سعتها مكلمة جتلو من شخص هنعرفو قدام

عز : اسف يا باشا بس الحكومة كبست علينا

شخص : الفون بتاعك متراقب يا عز و هوا دلوتي سمعنا

عز: انت لو سمعنا اعرف أن انت ميت خلاص

احمد قاعد دا كلو و سامع

هشام رن علي احمد بيقلو عمالت اي انت عوزو

احمد: انت سمعت الي سمعتو هشام : اه سمعت

احمد: العمل اي دلوتي انا مش عارف اعمل اي

هشام :هبعتلك عربية تخدك

احمد: ازي و منين

هشام :متقلقش توصل بس و افهمك كل حاجة

.........يتابع ......

كدا يخلص الجزاء الاول

اسف انا عارف ان الجزء دا مفهوش سكس كتير بس لسا الي احلي


الاول ابدا بشكر الناس الي علقت و ساعدوني احسن القصة
نبدا الجزا التاني ياااااا بينا

الجزء الثاني

خلص الجزء الاول لما هشام قال لي احمد هيبعت عربية تخده سعتها احمد بدأ يقلق و يقول لي نفسو شكلي حطيط نفسي في موضوع كبير
سعتها وصل عند هشام ولقي واحد لابس شرط و نشرت و واقف و احمد نزل
هشام : خش في حضن عمك ياض ايوا يا احمد انا عمك الصغير و هتعرف كل حاجة بس بعد ما نخلص المشكلة دي
احمد : هوا انا عندي عم خول كدا
هشام : ماشي يا عرص يلا ادخل
احمد و هشام دخلو و احمد لقي ٥ أشخاص
الاول جدو اسمو عارف و دا مش هيظهر كتير معانا
جدو : اعلان بي الغالي ولد الغالي وحضنو وقال زي ابوك طول عمرك
احمد: وانت كمان فيك شبه من ايوا
و الشخص التاني تبقا ستو اسمها حنان : سيب الواد ياخد نفسو تعال يا قلب ستك وحشني اخر مرا شفتك كان عندك سنة
احمد: وانتي مكنتيش بتيجي ليه طلما مجتش ليه عشان تشوفيني دا كلو
ستو : كل دا عشان نحميك انت و امك
الشخص التالت يبقا عم احمد الكبير اسمو كيلاني (دا ليه دور مهم بس الجزء الجاي ) و قال تعال في حضن عمك ياض
احمد: حضنو وقال انا مش فاهم حاجه في اي
عمو كيلاني : قال هتعرف كل حاجة بس في وقتها
و الشخص الرابع تبقا مرات عمو كيلاني اسمها انجي : قالت عامل اي يا احمد و امك الوطية الي مش بتسال عاملة اي
احمد: متغلتيش في امي
انجي : ياض امك دي تبقا بنت خالتي
احمد: برضو متغلتيش
انجي : حمش يولد
و الشخص الخامس : يبقا محمد ابن عم احمد ( ايوا الي ظهر في الجزء الاول)
محمد: يااا اخيران بقي ليا ابن عم و اخ صح ولا اي يا ابن عمي
احمد : صح يا حبيب اخوك
هشام : خلاص سيبو الواد عشان شكلو تاه مننا
احمد: انا عاوز افهم كل حاجة
جدو : هتعرف في اقرب وقت
ستو : اطلع انت بس رايح شويا وانزل اتعشا
احمد: حاضر يا ستي
هشام خد احمد و طلعو علي الاوضة و سابو ونزل
احمد دخل الاوضة الي كانت في حجم شقتهم ولقي شاشة كبيرا و كمبيوتر شخصي و سرير يكفي ٤ أشخاص و راح فارد جسمو علي السرير وقال هوا اي الي بيحصل دا انا مش فاهم اي حاجة و ليه علتي ظهرت مرا واحدة و راح رايح في النوم
تحت عند هشام و امو و أبوه وأخوه
هشام: احمد لازم يفهم كل حاجة
أبوه : ودا الي هيحصل و لازمن يجهز الاول
امو : لو حصل اي حاجة لي الواد انا مش هسمحكو دا انا ما صدقت شفتو و حسيت اني شيفة محمود
اخوه : متقلقيش يا امي احنا معاه لغيت أما يجهز و ياخد حق أبوه
هشام : بس نخلص من المشكلة الاول
تروح عند احمد صحي علي ايد حد بتحسس علي شعرو صحي لقي ستو في وشو
احمد: مساء الخير يا ستي
ستو : يااا اخيران سمعتها منك كان نفسي اسمعها من زمان بس متقوليش يا ستي تاني انا اسمي حنان
احمد: ضحك وقال ماشي يا حنون
ستو: ايوا كدا اتعدل و انزل يلا عشان تتعشي
احمد: حاضر هاخد دش وانزل
ستو : انا جبت هدوم ليك هتلقيها في الدولاب
احمد حاضر
احمد خد دش ونزل لقي الكل متجمع علي الكل جدو قال: تعال اقعد مكان ابوك علي ايدي اليمين
احمد: حاضر يا جدي
هشام : ايوا يا عم
جدو : اسكت يا خول
احمد : يعني مش انا بس الي يقول كدا
هشام : دا هوا انا الي طلعت علي المسرح
احمد: ايوا واسكت بدل ما تطلع علي الفضائيات
ستو : ملكش بيه ياض خد يا قلب ستك صباع المحشي دا انا أما عرفت انك جاي عمالت الاكل كلو لوحدي عشانك
احمد: شكران يا ستي
بعد ما خلصو اكل
احمد: طيب انا عاوز اعرف اي الي حصل لي ابويا
كيلاني : هتعرف كلو في وقتو يا احمد اخلص من المشكلة دي الاول يلا يا هشام خد احمد و روح خلص وتعال
هشام خد احمد و مشيو هشام انت رايح فين ياض احمد مش هنمشي هشام كل حاجة موجودة هنا هشام خد احمد و نزل البدرون و داس علي خشبة فتحت بأب اسنسير و نزلو الدور الرابع ( هتعرف كل دوى اي عملو بس في الجزء الجاي )
هشام وأحمد طلعو من الاسنير و دخلو اوضة متجهزا علي اعلي مستوي ولقي ٣ أشخاص هما نور و هدير و محمد ابن عمو (ايوا الي ظهرو في الجزء الاول)
هشام : عمالتو اي
سعتها : نور قالت هوا دا ابن محمود الأسطورة
احمد لي هشام : محمود الأسطورة
هشام:هقولك كل حاجة بس بعد ما نخلص
احمد بس ازي انت عرفت عني دا كلو
هشام: احنا الي سهلنا عليك دخول الدرك ويب
احمد: وليه دا كلو و عشان اي
هشام : عشان ترجع إلي اتخد من ابوك و تخد حقو من الي غدر بيه
احمد: غدر بيه ازي
هشام: الي احنا فيه دا كلو خير ابوك ايوا ابوك متستغربش هوا كان دماغ و قدر يكبر شركة جدك وبقيت من أكبر الشركات في الشرق الأوسط و لينا شغال في مجلات كتير بس بعد ما غدرو بي ابوك مبقاش احنا الي بنحكم في دا كلو هتعرف دا كلو بس أما نخلص المشكلة
احمد: طيب هنعمل اي دلوتي
هشام: عمالتو اي
نور : عرفتهم أن الي عمل كدا يبقا احمد محمود العارف
هدير : ادناهم موقع فيك عشان يرحو عليه
محمد: اول أما يوصلو الرجالة هتخلص عليهم
هشام : تمام اوي
احمد : بس انا عندي فكره احسن و مش هنخسر حد فيها
هشام: اي هيا
احمد: احنا نسلم عز لي الأمن الوطني و اكيد الناس الي ورا عز مش هيسبو لما هيخلصو منو أو يهربو و اعتقد هيخلصو منو احسن
هشام تمام اوي
عند عز الديب جالو تلفون من شخص
عز : ايوا
شخص : الي عمل كدا يبقا احمد محمود العارف
عز : اي و ازي و محمود معندوش عيال
شخص : اكيد اول أما عرف موت أبوه اختفي
عز : طيب هنعمل اي
شخص : هوا لوحد دا الي عرفتو
عز : لزمن نخلص منو زي ما خلصنا من أبوه
شخص : ايوا و هوا بيعمل كل دا من مكان في أكتوبر. هبعتلك الموقع
عز : تمام هجمع الرجالة و اروح اخلص عليه
شخص : لزمن دا الي يحصل
عند سيد باشة ظابط الأمن الوطني
دخل عليه الظابط و بيقول الحق يا سيد باشة
سيد : في اي
الظابظ : نفس الشخص بعت لينا موقع بيقول هتلقو عز هناك
سيد : مستني اي بلغ حازم حالان
الظابط : حصل و هوا في الطريق و خد معاه اكتر من ٢٠ عربية بي الرجالة
سيد كويس اوي
سيد مع نفسو بيقول مين الي عاوز يوقع عز لي الدرجة دي
سعتها كان عز الديب خد رجلتو و اتحرك علي الموقع بتاع احمد
و وصل ولقي لابتوب و فتحو لقي فديو متسجل و احمد بيقول اخرتك علي ايدي يا عز
سعتها عز ضرب طلقة في الجهاز و كالم الشخص و قال
عز : طلع ناصح زي أبوه
شخص : طيب خالي بالك لحسن يكون كمين
في نفس الوقت دا دخل عليه حازم باشة و بدو ضرب النار لغيت أما قبضو عليه وكل دا احمد و هشام شيفينو من كاميرا موبيل متساب هناك
عند سيد باشة ظابط قالو حصل يا سيد باشة
سيد كويس اوي عرفتو بقا مين الي بيبعت لينا كل دا الظابط : لا يا باشة معرفناش
سيد : ازي متعرفش انت عندك احسن ستستم ازي متعرفش مين الي بعت الموقع بتاع عز
الظابط : احنا لسا شغالين علي الموضع دا
نرجع تاني عند احمد و هشام
هشام : هوا دا ابن اخويا
احمد: بس الناس الي ورا عز مش هيسكتو
هشام دلوتي لزمن تعرف كل حاجة

...............يتابع .......

و كدا يبقا خلص الجزء الثاني



الجزء التالت

وقفنا المراه الي فاتت لما هشام قال لي احمد دلوتي لزمن تعرف كل حاجة سعتها هشام خد احمد و طلع فوق بس هنا كانت الصدمة
احمد لقي امو موجودة معاه و كان واقف مصدوم وبيقول
احمد: انتي جيتي هنا ازي
ام احمد: فكرني هتضحك عليا بكلمتين و عدين انا الي مربياك
احمد: طيب انتي عرفتي توصلييلي ازي
ام احمد: جد و عمك كيلاني كل شويا يكلموني و يطمنو علييك و بيبعتوو فلوس كل اول شهر عشان نصرف منها
احمد : ما انا عاوز اعرف كل حاجة بقا
جدو: تعال معيا يبني
احمد راح مع جدو و وصلو المكتب
جدو : بص يا احمد انا بديت حياتي واحدة علي قاد حالو و خالفت ابوك و عمامك و بدأت اشوف مستقبلي و ابوك اول أما كبر و مسك الشغل لقيتو بيقول احنا لزمن تتوسع يا حاجة انا حلمي يبقا لينا شركة في كل بلد و واحدة واحدة بدأت الشركات بتعتنا اكتر و تظهر و سعتها لقيت ابوك بيقول انو عشان يحقق حلم لزمن يكون ليه دهر و اتعرف علي واحد (اسمو ماهر ) و ماهر دا كان الدراع اليمين لي زعيم المافيا الروسي و شويا شويا ابوك دخل في تجارة السلاح و المخدرات لغيت أما بقي لينا اسم بتعملو الف حساب لغيت أما زعيم المافيا الروسي جمع ماهر و ابوك و قعد معاهم و قلهم
زعيم : انا هتنحي عن الكرسي بتاعي ليك يا محمود
محمود: بس انا مش عوزو
زعيم : دا أمر مش طلب يا محمود وعشان تعرف اخترتك لية و مخترتش ماهر مع انو الأقدم لان انت بتعمل حساب الي جاي قدام انا ماهر مش بيبص قدامو و لزمن يغلط و الغلطة بتعتو لو قعد علي الكرسي دا هيضيع كل حاجة
ماهر : بس انا عندي خبرا احسن منو
زعيم: بس محمود قدر بعيدك بي ذكاو و قدر يبقا عندو نفس خبرتك في وقت قصير
محمود: بس دا حمل عليا
زعيم : انا عارف اخترت مين و واسق فيك
الزعيم خلص كلام و ماهر كان بيتق شرار و مش ناوي علي خير
و قعدو تالت سنين لغيت أما ابوك مسك مفيا الشرق الأوسط و قال لي ماهر انت هتبقا معيا وهتمسك مكاني في روسيا و في يوم ابوك كان صحي بليل و رايح الحمام سمع صوت واحدة من الشغلات بتقول هوا نام تعال و افتح الباب و سعتها ابوك استنا لغيت أما تخلص المملكة و دخل عليها و قلها مين الي جاي دا و نزل ضرب فيها لغيت أما قالت دا يبقا حببها الي جبها تشتغل هنا و ابوك قال جاء يعمل اي قالت يخلص عليك عشان ناخد ال ٦ مليون ابوك راح قلها اول أما يجي تفتحي ولو لقيت اي حركة منيك هموتك
ابوك سعتها خلة الشغالة تفتح الباب لي خطبها و ضربو علي دماغو و ضرب الشغالة أغمي عليها سعتها ابوك رن عليا أنا و عمك كيلاني و رحتلو و قالي مفيش غيركو اسق فيهم و لزمن نعمل حساب لي كل خطوة نعملها من دلوتي
انا : طيب هتعمل اي يا محمود يبني
محمود : الاول يبا نعرف مين الي ورا دا كلو و نشوف هنعمل اي
كيلاني : هما فين دول
محمود : تحت في البدرون
نزلت انا وعمك و ابوك و بعد ما خلصنا و عرفنا الي طلب من الواد يخلص من ابوك كانت الصدمة هنا طلع ماهر عاوز يخلص من ابوك عشان ياخد كل حاجة ليه
سعتها ابوك قال سيبوني عشان عاوز افكر لوحدة و ابوك فكر انو لزمن يخلص من ماهر بس مش دلوتي لزمن يامنا احنا الاول و كتب كل الشركات بي اسمي و فتاح حساب في سويسرا و حط في مبلغ و قال دا لي وقت الضيق بس
و قال مش نخلص من ماهر دلوتي لزمن اخليه يغلط الاول و عديت سنتين و جي عمك كيلاني يقول لي ابوك انو عاوز يتجوز و لزمن يجي معاه و راحت انا وتبوك و امك وطلبنا ايد مرات عمك انجي و في يوم الفرح لقيت ابوك مركز مع واحدة جنب العروسة طول الفرح ايوا امك يا احمد رحتلو وقلت نفسي افرح بيك يبني وتجيب عيال و يقولي يا جدو ابوك قال دا الي هيحصل و راح لي امك و قعدو يتعرفو و هيا قالت ( ام احمد اسمها اميرة وصف أميرا هيا حتا كدا بيضا الطول ١٧٥ الوزن ٧٠ و كانت عليها بزاز زي بزاز ميا ميا خليفة و نفس الطيز )
اميرة : انا أميرة بنت خالت العروسة انت بقا مين
ابوك : انا اخو العريس
اميرة : طيب انت بقا عاوز اي
ابوك : الصرحة انتي عجبتني
أميرة : متعدل نفسك يا جدع انت ولا اعدلك
ابوك : أنصدم من رد فعله و قال انا مش بلعب بي بنات الناس رايدك في الحلال
اميرة : و اشمعنا انا يعيني
ابوك : مش عارف بس الصرحة من سيعت أما شوفتك و انا مش عارف مالي اي الي حصل
اميرة : وشها احمر وراحت مشيا وخلص الفرح عدا اسبوعين و ابوك مش معنا علي الكوكب بي سبب امك و راح لي مرات عمك و قالها
ابوك : هيا بنت خالتك دي متجوزة
مرات عمك: تقصد اميرة
ابوك : هيا اسمها أميرا
مرات عمك : أنه انت شكلك وقعت يا معلم
ابوك : الصراحة اه و عاوز اتجوز ها
مرات عمك : سيب الموضع عليا
ابوك : اشطا
و مرات عمك قعدت تظبط خروجات لغيت أما ابوك قال لي امك
ابوك : خديلي معاد مع الحاجة عشان هاجي نطلب ايدك
امك: وشها احمر و مشيت
مرات عمك : متهدا كدا اتقل كسفت البت
ابوك : عاوز اخلص بسرعة
امك راحت و حكت كل حاجة لي امها و ابوها و قالو طلما رايد الحلال يتفضل البيت مفتوح
امك رنت علي ابوك
امك: الو
ابوك: مين
امك يعني مش عارف صوتي
ابوك: الصرحة مش مصدق ودني
امك : بابا بيقولك البيت مفتوح في اي وقت و راحت قفلة السكة في وشو
بعد كم يوم امك و ابوك اتجوزو بس في السر مفيش غسل أهل امكك و احنا بس و امك كانت زعلانة
و ابوك قلها علي كل حاجة و هيا سمحتو عشان كان خايف عليكو و راحو سكنو في منطقة شعبيا الي انت اتولدت فيها
وبعد تالت سنين ماهر كان عامل اجنماع و الكل لتجمع وقال في الاجتماع
ماهر : بص يا محمود انا عاوز ابقا لي وحدي تحي تاخد اني و تسيب انس
ابوك: مش هسيب حاجة
ماهر : كدا انت بتعلن الحرب
ابوك: انت ملكش الحق تتكلم انا ممسكك مكاني مش اكتر فاهم
راح ماهر ضرب طلقة جت في ايدك ابوك و عمك كيلاني كان هناك و ضرب ماهر في بطنو و خد ابوك و نزل مصر و بعد ما طلع الرصاصة قال لزمن اتفعوو التمن و راح ليا وقال
ابوك : عاوز حراسة من الصعيد يا ايوا تبقا عندك و عند أميرا
انا : اعتبرو حصل
ابوك : دلوتي في كم حاجة عاوز اعملها هقلكو عليها و ميحصل غير الي هقولو
انا: قول
ابوك: عاوز كيلاني يمسك الشركات و بدرها و يعمل علاقات مع راجال اعمال و حكومة من جميع أنحاء العالم عشان هنحتجهم و انا هلعب انا وماهر قلنا تمام
وعدا ١٤ سنة ما بين ابوك و ماهر و ليغت أما قدر يخلص عليه و المحامي جي وقال محمود باشا ساب معيا الوصية بتعتو
انا : افتحها
المحامي : بس هوا طالب حضرتك و امو و اخواتو و مراتو و مرات اخوه بس الي تعرفوها
انا : ساعة و كلو يبقا موجود و كلمت امك تحت و المحامي طلع CD و شغلو و ظهر في
ابوك :و قال
طلما بتشوفو الفديو دا يبقا حصل ليا حاجة انا عارف ان انتو زعلانين عليا بس مش عاوز اشوف دمعة واحد فيكو تاني وانتي يا أميرا عاوز احمد يطلع راحل و تقفي معاه و الحساب الي معاك يا ابويا هنديه لي احمد بي في الوقت المناسب انا لحظت في احمد ابني انو بيتعلم بسرعة و ذكي و دا حاجة حلوة و هيقدر يبجب حقي و ياحفظ عليكو عوز تخلو بلكو منو و عنكو عليه عشان هوا دماغو مش دماغ * أو تفكير * لا دا واحد تفكير واحد في سني و علمو كل حاجة هكر و فنون دفاع عن النفس و سلاح و كل حاجة
وانت يا كيلاني خد بالك من ابن اخوك و مرات اخوك و متعملش حاجة لغيت أما تشوف احمد و متخفش دماغو اوسخ من دماغي ودا كل الي حصل يا احمد يبني لغيت أما أنت قاعد قدامي
احمد: بس ليه ابويا يسيب عليا الحمل دا
حدي : عشان هوا واثق فيك و عارف ابنة
احمد: هرجع حق ابويا يا جدي بس الاول تجهز و متخفش مش هسيب حد فيهم بس لزمن اختفي و ارجع زي الاول عشان محدش يشك فيا و ابدا التدريب بس هشام هوا الي هيبقا معيا علي اساس صحبي و نجهز كل حاجة
جدي : تمام و خد دا خاتم ابوك البسو و دا فيزا فيها ٥٠ مليون اسحب زي ما انت عاوز
احمد: ماشي يا جدي
وهنا احمد قاعد مع نفسو وبيقول هجيب حقق يا ابويا

?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️وهنا يخلص الجزء الثالث ?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️



الجزء الرابع

يلاااااا بيناااا يا برووووو


وقفنا في الجزء الي فات لما احمد قال لذمن اخد حقق يا ابويا
و قال لي جدو
احمد: انا عاوز ابدا يا جدي
جدو : بس دا مش سهل علي واحد في سنك دا
احمد: متخفش يا جدي و ثق فيا
جدو : يبني انا واثق فيك بس خايف عليك التدريبات دي صعبة عليك
احمد : متخفش يا جدي هشرفك و لزمن اجهز عشان لما اتم العشرين (20) هيلدا الجد
بعد اذنك يا جدي هروح لي امي
جدو : سامح امك يبني هيا كانت خيفة عليك
احمد: مقدرش ازعل منها دي امي الي شلتني و علمتني كل حاجة
جدو : تمام بكرا هنبدا كل حاجة
احمد: تممم. امشي انا
احمد مشي من عند جدو و راح علي امو و راح نزل يعيط في حضنها
احمد: اسف يا امي لو في يوم زعلتك اسف لو شديد معاكي في مرا
ام احمد: مقدرش ازعل من يا اهبل انت حتا مني
احمد: بس انتي شلتي كتير اوي يا امي و انا خلاص هعوضيك علي كل دا
ام احمد: يخليك ليا يا قلب امك


اسف يا جدعان مش هقدر اكمل الجزء دا عشان مش شايف قدامي و صاحي من الساعة ٦ الصبح وعد مني الجزء الجاي هيبقا كبير و في أحداث جامدة جدا و اسف كمان مرا و هحاول علي قد ما اقدر ا نزل في أقرب و قت



الجزء الخامس

و حابب اعتذر علي الجزء الي فات بس هعوضها في الجزء دا


يلااااااااااا بينا
وقفنا المراه الي فاتت لما احمد كان بيكلم امو وهنا احمد راح قائم و راح يقعد مع نفسو عشان يفكر يعمل اي في( ماهر ) احمد في نفسو انا لازم اجهز نفسي و في نفس الوقت أبقا مختفي عن الأنظار عشان محدش ياخد بالو مني ولازم نكون سبقنهم بي خطوة و دا اول حاجة لازم اعملها اني أتحسس عليهم أو احط حد ينقل ليا كل المعلومات المهمة بتعتهم و يروح احمد لي هشام ويقول
احمد: عامل اي يا اتش
هشام : طلما قولت اتش يبقا عاوز حاجة
احمد: ديمان هرشني
هشام : خير
احمد: احنا نعرف اي عن ماهر
هشام : دقيقة و اجبلك كل الورق الي معنا عن ماهر
احمد: تمام اوي
هشام راح جاب ملف فيه كل حاجة عن ماهر و قال
هشام : ابوك هوا الي مجهز الملف دا كانو حاسس ان في حاجة هتحصل و هنتحتجو
احمد: و فيه اي الملف دا
هشام : في كل الناس الي مع ماهر و هما ناس كبيرا من حول العالم و فيهم الي بيكره ماهر و عاوز يوقعو و هما ناس كبيرا برضو و في جواب مكتوب فيه لي احمد ابني لما يحين الوقت
احمد : جواب ليا انا اه هاتو
هشام : خد
احمد: حلو اوي ابويا سهلي كل حاجة
هشام : مش فاهم
احمد: انا كنت عاوز اعرف كل حاجة عن ماهر عشان اعرف هحط حد ينقل المعلومات ولا نراقب الفون و النظام
هشام: و دلوتي
احمد: ابويا حاطط واحدة في المواسسا بتاعت ماهر و كان بينقل ليه اخبرو اول بي اول و سيبلي رقم و بيقول اول ما تحتجو رن عليه
هشام : طيب مستني اي. رن انجز
احمد: مش دلوتي الاول عوزين نجهز نفسينا و ندرب علي الهككينج عشان عاوز اتاكد من الراجل دا الاول عشان ممكن بعد موت ابويا يكون بعنا لي ماهر
هشام : عندك حق بس لازم تعرف أن ابوك طلما قال كدا يبقا الراجل دا موثوق منو
احمد: مش عاوز اغلط غلطة ابويا وحد يموت او اموت انا
هشام: انا معاك في كل حاجة
احمد: طيب يلا بينا عشان بكرا هنتنفخ
هشام : انت مش انا
احمد: دا عندها انا اتفات تدمع جدي علي الفريق كلو و في كرت هسيبو لي الضرورة و انت حتا مش هتعرفو
هشام : خخخخخخخخخ يسطا انت الي لازم تستعد مش احنا احنا جاهزين من بدري
احمد: اكيد التدريب الي هخدو مش نفس الي ختو و دا هيكؤن اوسخ منو عشان كدا عاوز تكونو جاهزين
هشام : تمم ماشي هبلغ الناس
احمد: تمام هقوم انا
هشام : ماشي
بعد ما احمد مشي و هشام راح بلغ باقي الناس نروح بقا عند الشخص الي كان بيكلم عز
شخص:ازي حتت عيل زي دا يعمل في عز كدا اكيد في حاجة مش صح وليه يعمل كدا دا اكيد عرف موضوع أبوه لازم اكلم ماهر
شخص : الوو عامل اي يا ماهر
ماهر : عامل اي يا حسين يا خويا
ايوا الي كان بيساعد عز حسين اهو ماهر
ماهر: هوا في حاجة ولا اي. اول مرا ترن عليا علي الرقم الشخصي
حسين:.......
ماهر : حد من عيالك حصلو حاجة
حسين : لا بس في خبر مش حلو
ماهر : خير في اي
حسين : احمد ابن محمود العارف ظهر و خالي عز الديب ينقبض عليه
ماهر: بتقول اين مين
حسين : أن محمود العارف
ماهر: بس محمود مش متجوز وانا حاطط جسسوس عندهم في البيت
حسين : هوا دا الي قدرت اوصلو
ماهر : طيب اقفل هتصرف انا
حسين : تمم
ماهر : بس الاول لازم تخلص من عز عشان ميفتحش بقو
حسين : حصل يا خويا انا بعتلو ناس تخلص عليه
ماهر : تمم و انت هدي اللعب لغيت أما اتكد و نبدا
حسين : اشطا
ماهر قفل مع حسين و قال لي نفسو ممكن يكون محمود سيعت فرح اخو اتجوز هوا كمان لازم اتاكد عشان كدا الموضوع هيبقا خطر عليا
رن ماهر علي واحد في مصر و قالو
ماهر : عامل اي يا حج ياسر
ياسر : تمام يا ماهر باشة
ماهر : عاوز اتاكد من حاجة
ياسر : خليني اخمن انا
ماهر : اتفضل
ياسر : انت عاوز تعرف مين الي عمل كدا مع عز صح و انا فعلا بعد الي حصل اتحركت و عرفت أن الي عمل كدا الأمن الوطني و حطو علي الجهاز صورا لي محمود العارف صوا ليه مع عيل صغير عشان تعرف ان دا ابن محمود بس كل دا فيك دا ظابط جديد و حابب يوقع حسين اخوك
ماهر: طول عمرك فاهم كل حاجة شكرا ليك يا معلم ياسر
ياسر : واحد يا معلم ماهر
وبعد ما ماهر قفل نلقي ان ياسر قاعد مع كيلاني العارف و بقول
ياسر : أن****** اقدر اساعد اكتر من كدا و اخيران هنرجع حق محمود
كيلاني : و لسا لما الواد يتدرب
ياسر : سيب الموضع دا عليا
كيلاني : ازي
ياسر : انت نسيت انا و محمود كنا ازي مع بعض ولا اي
كيلاني : لا بس انت كبرت يا ياسر
ياسر : بس يا خول انا كنت يجهز لي اليوم دا من سيعت موت محمود
كيلاني : ازي يعني يتجهز
ياسر : جمعت افضل هكرز في العالم و افضل دكتور و أفضل مدري و افضل جسوس
كيلاني : و ازي دا كلو عمالتو
ياسر : دول بقا سر محمود العارف هوا الي مدربهم عشان يدربو ابنو و كل حاجة هما كانو عرفنها عشان كانو بيرقبو علي طول
كيلاني : هما فين دول
ياسر : ذياد موجود و دا مختص الهكينج
محسن ودا مختص الطب و ماهر في كل حاجة
و اللواء فرج دا لواء في الجيش و هوا دلوتي بيضرب الفرقة ٧٧٧ بتاعت الجيش ( هتقولي ليه فرقة ٧٧٧ هقول عشان سمعت عنها بلاوي و عملت انجازات كتير + عاوز افخم في الشخص دا )
أما مكس دا افضل جسوس. لي امريكا و هوا دا بقا الي هيخلي احمد ابن محمود يتخطي حدود عشان دا ماهر اتبناه من وقت و سابو في امريكا و كان بيعتبرو ابنو و ماهر كلفو أن يبقا من افضل الجواسيس في أمريكا لغيت أما يجي الوقت الي يحتجو فيه
كيلاني : دا محمود اخويا مجهز كل حاجة
ياسر : انت نسيت اخوك ولا اي مش بيعمل حاجة غير أما يبقا مخطط ليها لي عشر سنين قدام
كيلاني : حصل وهما فين دلوتي
ياسر : بلغتهم اول أما ذياد بلغني بي الي عملو احمد
كيلاني : وأحمد عاوز يبدأ بكرا
ياسر : تمام بكرا تجيبو ليا الساعة عشرة بليل
كيلاني : تمام
ياسر : اتفضل انت عشان حسين اهو ماهر داخل علينا
كيلاني : تمام
ياسر : اهلا بي اخو حبيبي
حسين : عمالت اي يا ياسر
ياسر : متخفش بعت واحد يخلص عليه
حسين: طيب و الواد دا
ياسر : دا طلع حوار معمول علي اخوك عشان يقلق و مبعرفش يتصرف و يخلصو منو
حسين : طيب كويس
نروح عند احمد و هوا مش عارف ينام من كتر التفكير لغيت أما حس بي صداع جامد و قعد يصرخ و صوتو وصل لغيت تحت و كل العيلة طلعت جري عليه و لقيو وقع مغمي عليه خدو و راحو المستشفى و محمد بلغ أبوه كيلاني
محمد: اللحق يا بابا احمد قعد يصرخ و اغمي عليه
كيلاني : تمم انا جاي
راح كيلاني مكان ياسر و قال
كيلاني : الحق يا ياسر احمد تعب و اغمي عليه ابعت محسن بسرعة
ياسر : طيب هيرحلك حالا
ياسر اتصل علي محسن و بلغو و محسن من كتر ما هوا ماهر في مجال الطب كان مسموح ليه الصلاحية الكاملة في اي مستشفي و راح لي احمد المستشفي و كشف عليه و لقي مفيش اي حاجة بس هوا اغمي ليه و هنستني لغيت أما يفوق بس هما ميعرفوش الي حصل لي احمد
و احمد في الوقت دا صحي بس مش في الواقع لا صحي في عقلو الباطن ولقي مخلوق غريب قدامو وقال
احمد: انت مين و عاوز مني اي
المخلوق : متخفش يا احمد انا مش هدرك بي اي حاجة
احمد: وانا اي ضمني
المخلوق : عشان انت لو مت انا هموت
احمد: ازي دا
المخلوق : هتعرف في الوقت المناسب
وراح حاطط ايدو علي رأس احمد و احمد راح فاق في المستشفى و الرويا كانت مش واضحة و شويا و بيبص لقي امو و ستو و جدو نيمن امو نيما علي الكرسي و مسكا ايدو و ستو علي الكرسي التاني و جدو علي الكنبا
احمد حول يشيل ايدو من تحت امو بس هيا صحيت و قالت
ام احمد: كدا يحمد عاوز تسبني و تمشي
احمد: وانا اقدر اسيب الجميل دا لي واحدة
ام احمد: تصدق أن انت عيل خول احنا في اي ولا افي اي
ستو : ملكيش دع ا بي الواد يا بت
احمد: شيفا يا ستي بدلعها عشان متزعلش و هيا دبش علي طول
راحت ام احمد خبطه في صدرو قعد يحك
احمد: برحة يمي مش عارف ليه صدري وجعني اوي
ام احمد: دمعت معلش غصب عني
احمد: انتي لو موتيني علي قلبي زي العسل
ام احمد: يبني اتهد مش بحب المحن دا
تسو و جدو قعدو يضحكو
جدو : دلوتي عرفت انتي ليه مش كنتي بتيجي اكيد الواد دا مطلع عينك
ام احمد: مطلع عيني ش يا عمي
احمد: بس متنكريش كل دا علي قلبك زي العسل
ام احمد: طبعن وهوا في ام تقدر تزعل من ابنها
احمد طيب انا عاوز اروح
جدو دقيقة انده الدكتور
و جي محسن و كشف علي احمد و عمل فوحصات و قال
محسن هوا التحليل بتقول مفيش اي حاجة بس انا هكتب علي كم دول كدا و تريح اسبوع في البيت عشان نطمن عليك
جدو : ماشي يا دكتور
و احمد كل دا كان سرحان في الي شافو دا و كان محتار دا حقيقي ولا حلم سعتها المخلوق اتكلم و قال لا دا مش حلم يا احمد انت روح و نام و انا هقولك كل حاجة بس انت ريح نفسك
احمد : انت فين أصلن
المخلوق : انا جواك و التعب الي حسيت بيه دا كنت بشيل الحاجز عشان حان الوقت الي تعرف كل حاجة فيه انت روح بس و انا افهمك كل حاجة ( طبعن كل الكلام دا بنهم بس في عقل احمد عشان متهوش مني )
احمد بيقول لي جدو يلا يا جدي انا عاوز اروح بس هروح علي الشارع مش هروح القصر
جدو: وليه كدا يا احمد عاوز تسبني تاني
احمد : لا يا جدي عشان ملفتش الإنتباه ليا لغيت أما تخلص التدريب
جدو : ولد ابوك بتعمل حساب لي قدام
احمد روح و نام و حلم بي المخلوق
احمد: فهمني بقا كل حاجة
المخلوق: تمام انا اسمي زيس مخلوق توفيلي جاي من الفضاء الخارجي انا كنت حاكم مجرة مجاورة ليكو بس كنت في زيارة في مرا و رجعت لقيت المجارة بتعتي مدمرا و الي دمرها يبقا عمي و عيالو و دار القتال لغيت ما قتالت اتنين من ولاد عمي و هوا راح غدر بيا من ضهري و قدرت أعرب و نزلت علي كوكب المريخ و اغمي عليا لي اكتر من 700 سنة و فقت عمالت منشأ مخفيا هناك و لقيت في مرا مركبة فضائية علي المريخ فا قولت اشوف ريحة فين و ممكن القي مصتديف ليا قوي و ذكي و سعتها وصلت كوكب الارض و دخلت جسم واحد من العاملين هناك و قعدت اكتر من 7 سنين اتنقل من دا لي دا لغيت ما في مرا لقيت ابوك و كان ذكي و دخلت جسم و قالت ليه علي كل حاجة و هوا قالي انو عندو ابن عندو 9 سنين و هوا لسا صغير و هيجي عليه الوقت و هيبقا شب انت تسعدو و هوا يسعدك و تبقو واحد بس بي شرط من هتعمل حاجة لغيت أما بعد اموت و يعرف هوا و انا قولت وليه مش تكون أنت قال انا دلوتي عندي 42 وصحتي في النازل و شويا و هموت انا ابني لسا صغير و انا عاوز تحميه و انت تسعدو لو حصل ليا حاجة و انا وفقت و فهمت ابوك اني عندي في مجرتي كانت متطورا اكتر من كدا من نحيت السلاح و طرق السفر و التعليم و الطب و هنا عندكو حجات قديما و انا عاوز اعرفها و هوا قال إن انت من وانت صغير عندك موهبة و سابق سنك و انا جواك لحظت كدا برضو عشان كدا هديك كل خبرتي و الطاقة الي عندي و المعرفة عشان اسعدك و بعد كدا انت تسعدي قولت اي
احمد : طيب ليه يعني انا
زيس : قدرك كدا يا احمد
احمد: و انا موافق بس بي شرط
زيس : اي هوا
احمد: انا الي اتحكم
زيس : تمم هديك عقد الدم بس بعد ما اسعدك تخد تسعدني اخد حقي
احمد: تمام
زيس جرح نفسو و جرح احمد و حطو ايدهم في ايد بعض و تمت العقد

..........يتابع ..............

وهنا يخلص الجزء الخامس
معلش يا خواتي. كنت عاوز اكمل باقي الجزء بس وصلت الشغل و كل يوم الصبح هنزل جزء
و ياريت لو في اي تعليق او ملاحظة قلولي عليها
سلاااااام

?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️الي إلقاء في الجزء السادس ?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️

الجزء السادس

اسف علي التأخير يا شباب + في ناس بتقول أن العنوان ملوش دعوا بي القصة بس احب اوضح ان كل دا في الفلاش باك لسا الاحداث الجيا هتبقا أكثر تشويقان

يلاااااا بينا يا برو

وقفنا المراه الي فاتت لما زيس عمل عقد الدم مع احمد و زيس قال لي احمد
زيس : لازم تعرف اني مش هديك اكتر منة ٥٪ من قوتي و دا عشان جسمك لسا مش هتتحمل قوتي و كمان في الأوقات الحرجة هندمج معاك بي شكل كامل عشان اقدر اسعدك
احمد: طيب طلما انت قوي كدا ازي خسرت المجراة بتعتك و ليه جيت هنا
زيس : عشان القي مضيف قوي عشان اقدر اهزم عمي لان عمي بيحكم الكون ال ٣ و ابويا الكون ال ١ و عمتي الكون ال ٢ و دا الي احنا فيه
احمد بيقاطع زيس و يقول : طيب ليه هنا مرحتش عن ابوك ليه
زيس : عشان ابويا مش ممكن يدخل في اي معارك عشان هوا زعيم الأكوان و الي بيمسك المنصب دا ممنوع عليه التدخل غير لما يكون فيه خطر بيهدد الأكوان
احمد: واي الي بيهدد الأكوان
زيس : لما يجي الوقت المناسب و عشان تجهز بسرعة هنقل ليك كل المعرفة و العلم و فنون القتال الي عندي عشان تتطور بسرعة + القوة بتعتي مش هستخدم منها غير الي قراءه الافكار و الانتقال و القوة الجسدية
احمد: وانت عندك قدرات قد اي
زيس : اهم قدرة عندي انت الي هتكتشفها مع الوقت
احمد: ودا ازي
زيس : انت بضان اوي و بتسال كتير
احمد : خخخخخخ احا انت بقيت مصري ١٠٠٪
زيس : اكيد ما انا جوا واحد مصري لازم اطبع
احمد: هههه ضحكتني
زيس : تمم يلا عشان انقل ليك كل حاجة
احمد : تمام
زيس حط أيده علي رأس احمد ينقل القوة و المعرفة و الفنون القتالية و احمد من كتر المعرفة او القوة قعد يصرخ لغيت ما اغمي عليه
زيس جوا عقل احمد
زيس : انت فرفور اوي
احمد: خخخخخ فرفور اي دا انا حاسس دماغي هتفرقع
زيس : تمم بس خالي بالك أن انت لازم تدرب مع الناس الي تبع ابوك عشان تطور من نفسك
احمد: ما انت نقلت ليا كل حاجة هحتجهم في اي
زيس : كدا انت متعجبنيش انت لازم تخفي القوة بتعتك و تطلعها في الوقت المناسب بس و دا يا اما تحمي حد أو هتموت
احمد: تمام يعني لازم اعيش حياتي عادي بس انا برضو لازم اضرب علي القوة بتعتك
زيس : خلص التدريب بتاعك و انا هبدا معاك
احمد: تمام
زيس : يلا فوق عشان امك هتموت عليك
احمد: ازي طيب
زيس : انت طلعت غبي
احمد: شكرا
زيس : يلا غور
احمد صحي لقي امو عمالة تعيط و سعتها دخل هشام و رايح يشيل احمد راح احمد فتح عينو و قال
احمد: اي يا عم متنزل ايدك انت هتشيل مراتك
هشام : تصدق انت عيل خول
احمد: قديمة
ام احمد: تضربو علي صدرو و تقول متعملش كدا تاني يبني انت لو جرالك حاجة هروح فيها
احمد: بعد الشر عليكي يا جميل
ام احمد: هموت و اعرف جايب كميت السبات الانفعالي دا منين
احمد: يا من عنديك أو من محمود هوا انا هجيبو من برا
هشام : طيب هتعمل اي دلوتي
احمد: هنرجع الحارة
هشام: تمام خالي بالك من نفسك
احمد و امو ركبو العربية و راحو الحارة و علي أول الحارة أما نزل احمد لقي قدامو حب حياتو و هيا اسمها رنا بس هوا مش عارف يتكلم معها ازي أو يجيها ازي (وصف رنا هيا عندها ١٦ سنة بس الي يشوفها يقول ٢٥ طول ١٦٥ و وزنها ٧٣ بنت بيضاء اللون و شعرها بني فاتح و عينها عسلي و بزازها وسط و طيزها اكبر حاجة فيها و كسها احمر )
احمد وقف مبلم فيها و امو عمالة تنده عليه وتقول احمد يبني احمد
احمد مفقش غير و في قفا نازل عليه من صاديق عمره طاطا
احمد : مش هتبطل كسم هزارك
طاطا . في اي مانع اصل امك بقلها اكتر من ربع ساعة بتكلمك وانت سرحان في الموزه
ام احمد: مزة مين بقا هيا
طاطا : عرفة
راح احمد قاطعو
احمد: عرفة درس مستر ابرهيم هيا هناك
وهيا سبتهم و مشيت
احمد: متخف كسم عبط يا عم انت عارف ان امي مش بتحب ام رنا و علي طول خناق مع بعض
طاطا : طيب والي يخليك تكلم رنا
احمد بجد ازي دا
طاطا : فاكر البت الي بتمشي معها علي طول
احمد: اه
طاطا : انا ارتبط بيها
احمد: امتا دا
طاطا: اول انبرح بعد الدرس
احمد: طيب هتعمل اي
طاطا : هيا هتبدا معنا من بكرا مراجعات
احمد: انا راشق معاك
طاطا : بس انت لازم تلفت الأنظار عشان هيا تعجب بيك
احمد: من النحية دي متقلقش
احمد ماشي عشان يطلع البيت يلقي ام صابر و حريم عيلها و بنتها في الشارع بيهزرو و مع ناس من الشارع
مرات احمد اخو صابر بتقول : يا بت اهدي شويا دا صوتك انبرح كان جايب اخر الحارة
جرتها : دا كانت تحويشا ٤ شهور. و مكنتش قادرة
مرات احمد: انا كان هاين عليا انك علي البلكونة و اتنك معاكي ( طبعن انت بتقول ازي هتنط الحارة ديقة و الشبابيك قدام بعضها )
ام صابر : مخلاص يا لبوة منيك ليها
سعتها لحظو اني واقف مستني أحد فيهم يوسع و انا زبي كان هيطقع البطلون و هيا لحظت كدا
انا : عدوني يا جماعة في اي
مرات احمد: اهلا احمد عامل اي
احمد: تمام
احمد سبعا ومشي. و راح دخل الحمام بسرعة و قعد يضرب عشرة و راح نايم وصحي علي التلفون و هوا بيرن و كان هشام
هشام : اي يا عم كل دا نوم
احمد : هيا الساعة كم يا عم البضان
هشام : الساعة ٧ ونص الصبح
احمد: خخخخخخخ حد يصحي حد في الوقت دا
هشام : يلا انجز عشان هنبدا تدريب النهاردة قدامك ٣٠ دقيقة و تبقا في العنوان لي عندك علي الوتس
احمد: تمام
احمد خد دش و لبس و راح العنوان لقي
ياسر
محسن
و اللواء فرج
مكس
و هشام قال يلا نبدا
.....................يتابع ............
?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️و هنا يخلص الجزء السادس و الي اللقاء في الجزء السابع و دا هيتاخر شويا عشان دا اهم جزء و هيكون طويل و هينزل يوم الاربع الساعة ١٠ الصبح ?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️



اسف علي التأخير يا شباب

?يلا اااااااا نبدا الجزء السابع ?

وقفنا المراه الي فاتت لما هشام خد احمد و راح مكان في الصحراء و لقيو ( ذياد مختص في الهكينج & محسن و دا مختص في الطب و اصغر دكتور في العالم & اللواء فراج دا ضرفة باب بي معنا الكلمة &و مكس و دا افضل جسوس لي امريكا و الي هتخد بعبوص قدام شويا ??)
هشام عرف كل الناس لي احمد و احمد قال
احمد بيبص لي محسن و بيقول : هوا مش انت الدكتور الي أما فوقت
محسن : ايوا يا احمد و انا الي هكون مكلف بي تدريبك عشان تبقا قادر علي علاج اي حد مصاب قدامك + عشان برضو لما تدخل طب تبقا عارف تعمل اي
احمد: طيب و زي ما هشام قال علي عم فراج انت دلوتي لواء ازي ادرب معاك
فرج: احنا هنضرب في مكنين اول في معسكرات تدريب الجيش و تاني حاجة دا لما تبقا جاهز
احمد : تمام يعني انت يا عم فرج هدربني علي القوة البدنية و اسلوب القتال بتاع القوات الخاصة طيب دور مكس اي
مكس : انا هدربك برضو علي القتال بس بي طرق مختلفة و هعلمك كل الي اتعلمتوو عشان ابقا جسوس من الدرجة الأولى
احمد: تمام و كدا ذياد هيعلمني عن الهكر بس انا عارف عن الهكر هتعلم اي
ذياد : طيب قولي انت تعرف تعمل اي
احمد: انت الي قولي الاول اهم حاجة عملتها اي
ذياد : اخترقت سيستم المخابرات الأمريكية و خت منهم معلومات مهمة و بعتها
و سرقت من إسرائيل اكتر من ٣ مليار و وزعتهم علي دار الايتام في فلسطين
احمد: لا كدا انا ١٪ جنيك ??
هشام : دلوتي انت عرفت كل حاجة هسيبك و امشي و كل يوم الصبح الساعة ٧هاجي اخدك و بليل الساعة ٢ هاجي اروحك بس الايام الي هتدرب فيها في المعسكر مش هتروح البيت
احمد: تمام هنبدا امتا
فرج : هتبدا معيا انا و لمدة سنة كاملة و بعد كدا مع مكس سنة و السنة الاخيرا ٦ شهور محسن و ٦ شهور ذياد
بس علي الكلام الي سمعتو عنك اتوقع تخلص بسرعة
احمد: متقلقش هتتشرف ان انا تلميذك
وفعلا احمد بدا تدريب و مع فرج و كان اول اسبوع كلو عبارة عن انو يقوي جسمو و بعد كدا بدا التدريب الشاق و هوا ان فرج خد احمد و قالو هتقعد دلوتي في المعسكر التدريبي دا بتاع الفرقة ٧٧٧
احمد: انا هدرب معاهم
فرج : ايوا بس انت هتدرب اكتر منهم عشان مش في وقت
احمد: تمام و فعلان احمد بدا تدريب علي كل أساليب الجيش و خصوصا تدريب القوات الخاصة وكان عبارة عن فنون الدفاع عن النفس و اساليب القتال و السلاح بي جميع انواعو و قعد مع فرج شهر ونص في الصحراء عشان يتعود علي تقلبات الطقس و درجات الحراره العاليه و التكييف مع البيئة المحيطة بيه و قعد يكلو من اكل الصحراء عبارة عن افاعي و ذئاب و تعالب و فعلان احمد خلص في زمن قياسي تديب القوات الخاصة بعد ما بعد عن البيت لمدا ٥ شهور عشان يتدرب في المعسكر و روح البيت بتاعو ونزل من العربية ودخل الشارع و احمد راح لي صديق الطفوله طاطا و راح شدو من قفاه و اهل الحارة جريو و راه احمد في اي يا جماعة هوا دا الترحيب بيا بعد ما كنت شغال برا
طاطا : الصوت دا مش غريب عليا
احمد كان سعتها يا حماعة بسببب التدريب بقي حاجة تاني طول وبقي لون بشرته قمحي و طول و حسمو بي مرسوم و معضل لي درجة ان صديق عمره معرفهوش
طاطا : خخخخخخخخ يا احمد انت الي عمل فيك كدا هوا الي بيشتغل برا بيرجع جتا كدا
احمد: يبني مش كنت شغال في مدرب في الجم
طاطا : بس برضو مش كدا دا انت تلقيق كنت بتفرم نفسك
احمد: مش اوي ههههههه
طاطا :ماشي يا عم
احمدمعلش يا جماعة كنت بهزر معاه
كل دا و حريم الحارة مش مصدقة ان احمد بقي في الجسم دا
رنا البت الي بيحبها احمد بتقول لي عيل فس الشارع مين دا الس واقف مع طاطا
الواد : دا احمد ابن عم محمود الي بيتو علي اول الشارع
رنا بدهشا بتقول اي دا بجد و تقول لي نفسها يعني الواد الي طول عمري بحبو و نفسي فيه يحلو اوي كدا دا بقي مززززز اوي انا لازم اخد خطوا بقا انا مبقتش قادرة
عند احمد طلع لي امو الي اول ما شفتو قالت
ام احمد : اقمر يبني عاوز مين
احمد: في اي يا ست الكل مش عرفة ابنيك
ام احمد : تعال يا اين الكلب كنت عرفة انو انت بس حبيت اعمل هبلة عليك
احمد: عليا برضو
ام احمد: بتقول حاجة
احمد: وانا اقدر برضو يا ست الكل المهم عاملة اكل اي
ام احمد: محشي و فراخ
احمد: احبيك وانتي ريقة
احمد كل وخلص و قال لي امو معلش يا ست الكل هوا اسبوع و هرجع تاني
ام احمد : طيب متقعد شويا كمان عوزا اشبع منك
احمد: معلش هيا الفطرا دي بس و هتقولي يلا غور من قدامي
ام احمد قعدت تضحك و خلصو اكل ونام و تاني يوم احمد راح عند بيت جدو و قعد يهزر و يتكلم مع ستو و جدو و بعد كدا روح تاني يوم صحي علي مكلمة جتلو من طاطا
احمد: عاوز اي يا عم كسمك حد يصحي حد الساعة ٧ الصبح
طاطا : خخخخخخخ يا عم انزل نروح ام الدرس عشان تلم ام المنهج كلو عشان نتخلص و كمان رنا في نفس الدرس
احمد: ما تقول كدا من بدري يا معرص
طاطا: ليه عرصت عليك و علي امك
احمد: ماشي يا كسمك اما انزلك
قام احمد و خد دش و نزل لي طاطا الي كان قاعد عند ستو ام صابر احمد دخل ولقي الصويط وبيقول الحقو حرامي و كانت الي بتصوت مرات خال طاطا لغيت انا طاطا خرج و قعد يضحك وقال دا احمد يا مرات خالي ???احمد : ولهي خليتني قطعت الخلف
مرات خال طاطا : ايدا انا شكلك اتغير يا احمد و بقيت راجل
ام صابر : لا وبقيت عريس يا واد
طاطا : طيب يلا بقا عشان منتاخرش علي ام الدرس
احمد: هوا درس اي صح
طاطا : انجليزي و احسن حاجة ان انت قرد في الانجليزي
احمد : عند مين بقا
طاطا : ميس فاطمه
احمد: دي جديد
طاطا : اه
احمد: تمام يلا
احمد و طاطا راحو الدرس وكل الناس كانت بتبص علي احمد عشان الي يشفو يقول عندو ٢٣ او٢٥
وصلو السنتر و اول اما دخلو لقيو الميس و بتقول لي احمد
الميس : انت اخو محمد (ودا اسم طاطا الحقيقي)
احمد : هوا محمد صحبي و اخويا
ميس : طيب حضرتك جاي ليه
احمد: جاي اخد درس و الم المنهج الي فاتني
ميس : هوا انت احمد الي بيقول عليه محمد
احمد : اه انا احمد يا ميس
ميس : الي يشوفك بقول عندك ٢٣ سنة هههههههه
احمد: لا انا عندي ١٨ سنة
ميس : طيب اتفضل ادخل عشان نبدأ
احمد راح وبيبص لقي رنا و صحبتها هدير و ولد اسمو سيد ( هيتفشخ من احمد)و ولد اسمو حسين
احمد هوا و طاطا و بدا الدرس و طول الدرس رنا عمالة تبص علي احمد و احمد لما يبص عليها تلف لي الميس و ال ميس سالت احمد و جاوب و كل ما تسالو يجاوب ال ميس لي احمد : ما انت كويس اهو يا احمد
احمد: معلش ما لازم أراجع علي الي عرفو
ال ميس : تمام يا احمد تقدر تؤرح خلاص
الكل قام ومشي و راح احمد وطاطا وقفين لغيت ما البنات خرجت رنا بتقول لي هدير بصي يا هدير عامل ازي مز اوي يعني قبل ما يسافر قمر و وبعد ما جي من السفر بقي قمرين وبصت علي احمد وضحكت و راحت ماشية و احمد مشي وراها عشان هما في نفس المنطقة و احمد و هوا ماشي لقي في حد عمال يعاكس رنا و هدير
الواد : الي الجمال دا كلو بقوليك اي ما تجيي واديكي الي انتي عوزاه
هدير : طيب امشي بدل ما الم عليك الشارع كلو
الواد: طيب ليه بس كدا ما انا خلو معاكو
رنا : امشي بدل ما تزعل
الواد مسك ايد رنا : وقال انا عاوز ازعل
راح احمد مسك ايد الواد وقال انا الي هزعلك يا كسمك و راح ضرب بي الرجل في بطن الواد و بعد كدا بي البوكس في وشو راحو صحاب الواد اول ما شافو احمد بيضرب صحابهم راحو عليه كانو ٣ طاطا مسك واحد ونزل فيه ضرب و احمد مسك الاتنين التانين و ونزل فيهم ضرب لغيت ما احمد لقي في ناس كتير تشيلو من عليهم من ضمن الناس دي كان مكس و راح قال لي احمد
مكس : اتقل عشان متكشفش نفسك و اهدا
احمد راح بص لي مكس و قال ماشي و راح بص لي الواد وقال لو شفت كسمك واقف هنا تاني هنيكك
العيال جريو و احمد وقف هوا وي طاطا بصو علي البنات لقيو رنا عمالة تعيط احمد راح وقلها
احمد: مش عاوز اشوف دمعتك تاني عشان انتي غلية عليا
رنا : سمعت الكلام دا و وشها قلب احمر و بصت في الارض
هدير : شكرا اوي يا احمد احنا مش عارفين لو انت مجتش كانو عاملو فينا اي
احمد : اهم حاجة ان انتو بخير و بيبص لي رنا
رنا : شكرا جدا يا احمد
احمد: مفيش شكر انا عمالت اي مفروض اي راجل يعملو
رنا : بس انت ليه مش كنت بتيجي من اول الترم يا احمد
احمد: عشان كنت مسافر في شغل و هرجع تاني يوم الجمعة
رنا وشها بان عليه انها زعلت ازل ما احمد قال كدا و قالت تمام
هدير : راحت قالت لي طاطا بقولك اي يا محمد
طاطا : اي
هدير : ممكن رقمك عشان اضيفك في الجروب
طاطا : ماشي اكتبي 011
بعد ما خلصو و مشيو واحمد وصل رنا لغيت البيت و اتاكد انها طلعت راح مروح ونام وصحي علي امو وهيا بتقلو تعال اتعشا يا احمد
احمد كل و نزل راح الجيم عشان يدرب و رجع نام تاني
وصحي تاني يوم لقي في رسايل كتيرا علي الوتس
فتح الوتس لقي في جروب طاكا ضيفو فيه و الي كانو في الجروب رنا و هدير و طاطا و بنت اسمها نورهان
احمد: اي كل الرسايل دي
طاطا : اهو صحي
فضلو يتكلمو طول اليوم و في الشات بتاع الجروب احمد قعد يتعرف علي رنا اكتر و فضلو يومين يتكلمون في الجروب لغيت اما احمد لقي رنا باعتا خاص بتقول انت مسافر بكرا
احمد فرح و قال : اه بكرا الساعة ٢ بليل
رنا : طيب ممكن اشوفك بكرا
احمد: تمام فين
رنا : اي حتا
احمد: خلاص ننزل وسط البلد
رنا : تمام بعد الدرس ننزل سلام
احمد بقي يطير
من كتر الفرحة اخيرا البت الي بيحبها هيشوفها وقعد يقلب في الشات لغيت ما نام وصحي تاني يوم علي الساعة ١ ونص وكان الدرس بتاع رنا يخلص ٣ قام طلع هدوم و دخل خد دوش و تشيك و امو دخلت عليه غريبة مالك كدا حاسة ان انت هطير من الفرحة احمد عادي يا ست الكل بس رايح مشوار مهم اما اجي هقوليك كل حاجة ام احمد تمام
احمد لبس ونزل و راح قدام السنتر لغيت ما طلعت رنا و هدير و هدير مشيت واحمد خد رنا و راح واسط البلد
احمد: اهو يا رنا اتقبلنا في اي
رنا : الصرحة يا احمد ومن غير لف و دوران انا بقالي اكتر من ٣ سنين معجبة بيك و اول اما اتعرفت عليك اعجبت بيك اكتر و حبيتك وراحت قايمة عشان تمشي راح احمد مسك ايديها
وقال : وانا مكان يا رنا بحبيك وكل ما اشوفيك في الشارع او تعدي من قدامي ببقا طاير من الفرحة
رنا وشها قلب احمر و مبقتش عرفة تقول اي
احمد : طيب تشربي اي
رنا : اي حاجة
احمد : شاور و جالتو بنت
البنت : اقمر يا فندم
احمد: هاتي واحد فرولة و واحد مانجو
البت مشيت و رنا قالت لي احمد
رنا : انت ازي تعرف اني بحب الفراولة
احمد: انا اعرف حجات كتير عنيك انتي مش عرفها
و جت البت و نزلت الطلبات و مشيت واحمد شرب العصير هوا و رنا و قيم يحاسب لقي البت بتقول الحاسب ادفع ي فندم
احمد: مين الي دفع الحساب
البت : الاستاذة الي هناك
احمد : تمم. وراح رايح لي الاستاذه وقال
احمد: مين حضرتك
هيا : واحدة معجبة
احمد: بس انا معرفكيش
هيا : مش لازم تعرفني
احمد: لا شكرا و دي فلوس المشريب و راح مشي لقي رنا قلبة وشها
احمد: في اي ماليك
رنا : مين دي يا استاذ
احمد: معرفهاش
رنا : لا *""" المفروض اصدق
احمد: ****" معرفها و بعدين هوا انتي بتغيري يا جميل
رنا : اه بغير ولو عرفت ان انت كلمت بت او حتا بصتلها هموتك انت وهيا ماشي
احمد: ماشي طيب يلا نروح سيما
رنا : لا
احمد: خالي باليك انا مش هرجع غير بعد سنة او اقل
رنا : ليه سنة دا انا مصدقت اكلمك تروح تسبني ولا انت في حد تاني في حياتك
احمد: لا مفيش حد و بعدين دا شغل يا حبيبتي و عشان كدا عاوز قبل ما امشي نخرج شويا يلا بينا سيما
رنا : ماشي
احمد و رنا راحو السينما و اتفرج علي فلم رومنسي و سعتها احمد مسك ايد رنا و رنا بصت ليه و وشها احمر واتكسفت و بعد ما خلصو الفلم مشي و روح رنا وقلها
احمد: اول ما تطلعي كلميني و اي حتا تخرجي تتصلي عليا ولو مردتش ابعتي واتس
رنا شوها احمر : حاضر
رنا اول ما طلعت و بصت لي احمد ومشي و طلع لي امو عشان يجهز الشنطة و حكا ليها كل حاجة حصلت مع رنا و ان هوا اول ما يدخل الكلية هيخطبها و اتعشا معها و راح نازل و راح لي المكان الس كان متفق عليه مع مكس و جالو مكس و قالو يلا بينا و خدو و راح معاه مكان مهجور في الصحرا و قعد يدرب علي نقاط الموت الي بتبقا في الجيم و نقاط الشللل و القتال و ازي يصنع سلاح من معدات بسيطا و خدو معاه كذا مهمة و احمد كان خلص التدريب في ٦ شهور و رجع تاني و سعتها بدات امتحانات تانية ثانوي و نجح و رجع تاني التدريب و كان في فترة التدريب بيكلم رنا و و امو و بعد كدا بدا التدريب مع محسن عشان يعرف ازي يحلل الشخص الي قدامو عندو اي و عيان و اي الاعراض الي عندو من مجرد النظر عليه و ازي يعالج الجراح و خلص في ٤ شهور بسبب التدريب المستمر في المستشفيات و في البلاد الي فيها حروب
و بعدها نزل امتحن امتحانات نص السنة بتاعت تالتة ثانوي و رجع تاني التدريب مع ذياد و قعدو سعتها يسرق من رجال الأعمال و يوزع علي الناس و يفضح سياسيين وخلص في زمن قياسي في ٤٥ يوم بس و سعتها تجمعوا كلهم عشان يقيمون احمد و كل واحد قال ليه علي اختبار عشان يعملو الاول فرج قال ان في معسكر في سينا فيه ارهابين عاوز في ظرف ١٥ دقيقة يبقا طالع بي راس كل واحد بس يدخل عليهم بي السكينة بس و فعلا احمد راح و في ظرف ٩ دقيق كان مخلص المهمة و راح المهمة بتاعت مكس و كانت ان هوا يجيب ملفات مهمة في مكتب احد الوزراء في ظرف ٢٤ ساعة و كان الوزير دا وزير الخارجية الأمريكي و احمد خلال ٥ سعات كان جايب الورق و ورق ناس مهمين في امريكية و رجع و راح لي محسن الي وده سوريا يعالج الناس هناك لوحده و كان عددهم ٥٠ واحد في ٤ سعات و محسن يتأكد عليهم وفعلا خلص و راح لي ذياد و خاله يهكر مواقع الانترنت كلها في ظرف ١٥ دقيقة و نجح في كل الاختبارات و جي اليوم المنتظر التجمع العارف و ياسر و كيلاني و هشام و محسن و ذياد و مكس و جابر و احمد
العارف : اي الاخبار يا جماعة
كل احمد خلص التدريب في زمن قياسي و نجح في جميع الاختبارات
ياسر : دلوتي انت جاهز يا احمد
احمد : انا اخلص امتحانات الثانويه و هبدا سعتها و اول حاجة عاوز ان ذياد يدرب هشام و محمد و نور و هدير عشان يبقا معاية تيم وخلص الاجتماع و احمد بدا الامتحانات و اخر يوم امتحانات بدا هوا و التيم في اول عاملية وهيا تهكير سستم المخابرات الروسية و خد معلوات عن ماهر و كل الشغل و معلومات مهمة و ادا كم مهمة لي التيم و روح البيت و ظهرت النتيجة و احمد نجح و هنا يخلص الفلاش باك


ايوا يا صحبي من نص الجزء الاول لغيت دلوتي فلاش باك و هتبدا الاحدث تاخد مجرا تاني بداية من الجزء الجاي و عاوز اعرف الجزء دا قصير ولا تمام كدا
发布者 husala2008
2 年 前
评论
账户以发表评论