الحرباية الجزء الحادي عشر والاخير بقلم/ Mîďô Aĺìx انتهى الجزء العاشر بانقلاب سراج منصور على مرام بعدما احس انه أصبح لعبة فى يدها ويد الآخرين والكل لا بيعمله حساب ولا يهابه فحبسها بجوار رحمه وأمر أحد رجاله بإطلاق الحيوانات المفترسة عليهم لكن وصل سالم الحفناوى اللى اتصلت به مرام بعدما استشعرت بالخطر من سراج عندما صرح لها انه يعد لها مفاجاء فراقب سالم مرام وسراج حتى المزرعة ووصل بالتوقيت المناسب بقلم✍️ ?MîĎõ?️ ÀłĭX ? مرام:اقتله يا سالم خلص عليه ريحني منه ومن سنين ذلى معاه بقا انا يا سراج عايز تخلى الأسود تنهش فى لحمى مش غريبة عليك تعمل كده ما كان فى راجل غيرك عايز ينهش فى لحمى وانا انتقمت منه و… 阅读更多内容
الحرباية 4
الجزء التاسع بقلم/ Mîđõ ÀłĭX قرئنا معآ فى الجزء الثامن مدى قوة وشراسة الحرباية مرام فى الرد والثأر ممن حاولوا ان يدمروها ويقضوا عليها فقد كان ثأرها قاسيآ ودمويآ جدا فقد اوقعت مرام بين نبيل وبين حسين بعد خيانة حسين لنبيل مع زوجته رحمه بتخطيط جهنمى من منها فضربت عصفورين بحجر جعلت نبيل يطلق رحمه ويطردها من القصر ثم جعلته يرى خيانتهم سويآ فى فيديو مصور فجن جنون نبيل وذهب الى شركة حسين واطلق النار عليه وكاد ان يقتله حتى رحمه التى ذهبت لمكتب مرام وكان معها سكين تريد به قتل مرام نجح رجال أمن الشركة فى السيطرة على رحمه واخدت منها مرام السكين وقامت بغرزها فى فخذها اما مروة العربى فقد انتظرتها مرام فى… 阅读更多内容
الحرباية .3
الجزء السابع التفاعل التفاعل التفاعل مع المنشورات رجاء يا جماعة بقلم✍️ ?MîĎõ?️ ÀłĭX ? انتهى الجزء السادس بنهاية غريبة وغير مفهومة فقد أبلغت رحمه زوجة نبيل زوجها بأن مرام تخون ابيه وراقب بالفعل نبيل مرام فشك فى سلوكها خصوصا بعد تردد حسين رشدى على شركتها بصفه مستمرة مما اثار ريبته من هذا الأمر وابلغ نبيل ابيه ما حدث الذى كاد ان يصاب بالشلل من هول ما سمع واصطحب ابنه واخذ مسدسه وتوجه الى العنوان ودخلوا الشقة يبحثون فى الغرف ودخلوا غرفة واول ما فتحوها انفتح عين الاتنين فحسين رشدى كان نايم عارى و متغطي نصفه الاسفل و مستغرق فى النوم وجنبه واحده عارية تماما وبرضوا متغطيه نصفها السفلى بالملاية لكنها كا… 阅读更多内容
الحرباية 2
انتهى الجزء الرابع بجريمة قتل فقد اقدمت مرام على قتل عمتها بشرى بدم بارد بعد ان هددتها بتعكير صفو حياتها مع سراج فغافلتها الحرباية مرام وتلونت بلون الطيبة وانها رايحه تصالحها وتقعد معاها فبلعت بشرى الطعم بل واعطت لمرام اداة قتلها بيدها عندما طلبت منها ان ان تعطيها الدواء بمقدار معين لا تزيده فاستغلت مرام تلك الفرصة وانقضت على فريستها فى سلوك جديد تسلكه مرام بأن تزيح اى انسان ايآ كان فى طريق صعودها للقمة حتي وان كان بالقتل هذا السلوك الذى يبين مدى قوتها وشدة قسوة قلبها فقد كانت بشرى هى السند لها عندما تخلت عنها امها ولكن تناست مرام كل هذا فى سبيل مستقبلها وطريقها وقد اتخذت قراراً بأن كل من سيقف… 阅读更多内容
الحرباية 1
انتهى الجزء الثانى بنجاح سراج منصور باقناع مرام بالموافقة على الزواج منه بعد ما ذهب الى بيت عمتها بشرى وطلب ايدها منها ووافقت بشرى بعدما طلبت طلبات مبالغ فيها بحجة تأمن مستقبل مرام وهو ما وافق عليه سراج فأيا كان ما قدمه لمرام لا ياتى نقطة فى بحر من ثروته ولا ينهاه عن الظفر بتلك الساحرة العشرينية التى سلبت قلبه واصبح يحلم بها ويمنى نفسه ان تكون ملكه وبين احضانه يرويها من شهوته ويرتوى من شهوتها وينهل من جمالها وتضاريسها ويعيد لنفسه شبابه معها حضرت مرام ذات يوم للشركة علشان تمضى عقود الممتلكات الجديدة بتاعنها وحضر طلعت المحامى اللى كان سراج ممسكه الشؤن القانونية وبيثق فيه جداكان فى الخمسين من عمر… 阅读更多内容
الحرباية
فى العاصمة السويدية استوكهلم عاش العالم الجيوليى زكى الحفناوى حيث كان يعمل فى احد المنشأت البيلوجية هناك وكان عمر الدكتور زكى اقترب من ال٦٠ عام وكان رجل يقدس عمله بشدة وكان متزوج من فاتن امراءة المانية الجنسية لكنها من جذور عربية من بلاد المغرب العربى وكان يكبرها ب٢٠ سنة تعرف عليها فى احد مؤتمراته فى ألمانيا عندما كان فى بداية طريقه وكانت صغيرة فى السن لم تتجاوز العشرين تعمل مترجمه مغموره فى المؤتمرات اتت من بلادها تبحث عن فرصة عمل وكانت فاتن جميلة جدا كان طولها متوسط ووجهها جذاب جدآ ولديها استدارة مؤخرة توقع لب اعتى الرجال وبطنها منحوته بكيرفى مثير وكانت ذكية وطموحة اعجب بها الدكتور زكى وتقدم… 阅读更多内容
4 احلام خالد
الجزء الحادى عشر من احلام خالد دخلت شقتى لقيت احلام وداليا قاعدين والاتنين فى عيونهم دموع اول ما احلام شافتنى قالت/هلا هلا وغلا وعلا بعريسنا الهمام انا/حمد.......عالسلامه يا احلام احلام/يسلمك يا خالد انانظرت لداليا/لو سمحتى يا داليا اعمليلنا اتنين ليمون داليا/حاضر يا خالد وقامت اقتربت من احلام اللى اول ما قربتالها اترمت فى حضنى وهى.بتبكى/هيك يا خالد تعمل معى هيك انا حبيبتك حياتك ام زين ولدك تتزوج على ليش وبعدت عن حضنى ليش خبرنى انا قصرت معاك ابشىء انا اعطيتك كل شىء يا خالد مالى وحالى ووثقت بيك اعطيتك نفسى يا خالد ومابخلت عليك حتى بنفسى فضلتك عن الجميع ليش بالنهاية يكون هذا جزائى تتزوج على وبد… 阅读更多内容
احلام خالد 3
الجزء التاسع كنت قاعد عند داليا وطلبت ايدها وكررت الحجه نادية موقفها المتعنت معايه باى حجه لكن داليا المرة دى وقفت قصادها وقررت انها متغلطش نفس الغلطة اللى غلطتها وكلفتنا ٣سنين من حياتنا لكن قاطع كل ده اتصال نعمة وصريخها بان عماد اتخطف وطلبت منها انها تهدى وتحكيلى اللى حصل********* كان عماد فى يوم قاعد فى المعرض دخلت زبونه جميلة جدا وطبعا عماد اول ماشافها سال لعابه عليها عماد/اؤمر يا جميل الزبونة/بصتلة لو سمحت عايزة افرش شقتى عفش جديد وكنت عايزة اخد فكرة وهل ممكن يحصل بدل بالقديم عماد/كل حاجه تنفع ياقمر بس انت تؤمر الزبونه بصتله بتعالى/انت شغال هنا عماد/ايوه الزبونه/طيب عايزة اقابل صاحب ا… 阅读更多内容
احلام خالد 2
تعلن شركة مصر للطيران عن وصول رحلتها رقم ٨٥٠٣ القادمة من دبى على السادة الزوار انتظار ذويهم فى ساحة رقم ١ دوى هذا الصوت فى جميع جنبات مطار برج العرب الدولى بمدينة الاسكندرية ولكن هذا اليوم كان مختلفا عن اى يوم اخر فقدت عدت الى مصر وتحديدا الاسكندرية بعد غياب عام ونصف امتلاءت ساحة انتظار السيارات بسيارت الجيب والحراس الشخصين نزلت وانا الغضب يملىء وجهى وكان بانتظارى رفعت وقفت نظرت للجاردات /جاهزين يارحالة وعارفين حنعمل ايه كبير الحراس بثقة/متقلقيش يا خالد باشا كله حيخلص بدون اى خساير ركبنا عربية فيهم واول ما اتحركنا الباقى جه ورانا فى موكب مهيب وانا خارجين من باب المطار كان فى ظابط واقف شاف الم… 阅读更多内容
احلام خالد 1
لجزء الرابع وانا بنام لقيت الباب بيتفتح وحد ماشى على طراطيف رجليه افتكرته فى الاول حرامى فقولت اصبر واشوف اخره ايه واغفله لكن لما الشخص قرب اكتشفت مفاجاة لقيت انها كوثر سكت قولت دى شكلها ايدها طويلة بس حظبطها متلبسه تظاهرت بالنوم لقيتها قعدت على السرير وايدها بتتسحب نحية بنطلونى قولت فى بالى ياسوادك ياخالد هى وصلت للخدامين? سيبتها اشوف اخرتها ايه دى لقيتها بتفتح سوستة البنطلون ومسكت قضيبى وطبعا صاحبنا ما صدق وقف اجلالا واحتراما لاى ليدى تسلم عليه اول ماوقف سمعت شهقة من كوثر وسمعتها بتهمهم بكلام مش مفهوم ولسه حتمسكه بايديها التانيةروحت ماسك ايديها بسرعه وقولتلها/بتعملى ايه يا كوكا كوثر رقعت ب… 阅读更多内容
احلام خالد بقلم
١_صباح الخير ارجو انها تعجب حضراتكم قصتى فيها بعض الواقعية لكن اغلب احداثها تخيليه وحتكون متسلسلة لاكتر من جزء اوعدكم انها حتكون وجبة دسمة فى القراءة والتشويق والاحداث المثيرة فيها وحتكون اسمها احلام خالد واسم القصه مرتبط باحداثها ويلا بينا نبدء القصه الجزء الاول.. انا اسمى خالد شاب من عيلة ميسورة الحال فى اسكندرية ماعندهمش غيرى ماليش اخوات عمرى ٢٣سنه طولى حوالى ١٩٠سنتى وجسمى رياضى لانى بمارس الرياضه فى الجيم بانتظام وكمان بجرى عالبحر الصبح بدرى كتير شعرى لونه اسود وناعم ولون بشرتى قمحى فاتح وعينى لونها بنى لسه متخرج من كلية الهندسة وبتفوق كمان كان بيتنا قديم فى شارع قناة السويس جنب استاد اسك… 阅读更多内容
مرات خالى
زوجة خالي إمرأة شيك علي الآخر وأشيك وأجمل نساء العائلة، عاشت طول حياتها مع خالي بأوربا بالرغم من أنها من بلدتنا وتزوجها خالي وأخذها لأوروبا وكان يعمل بعمل طيب ومرموق ولما كوّن ثروة لا بأس بها وأصيب بمرض عضال و أجري عملية جراحية لم تنجح وسببت له عجز وجعلته غير قادر على الحركة و هو يتحرك الآن بصعوبة لذلك يجلس علي كرسي متحرك جعلته يعود إلي الوطن ومعه زوجته الجميلة الشابة ولعجز خالي الجنسي والذي سببته له العملية الجراحية ولعدم خلفته كون زوجته عاقر جعل لكل من يري زوجته يحسبها إبنته من شدة إهتمامها بنفسها وحرصها علي حلاوة جسدها وكأنها فتاة بنت العشرين لم يترك الزواج أي أثر علي جسدها بل ترك لها صدرا… 阅读更多内容
العائلة السورية
الجزء الاول انا ياسر عندي 29 سنه وابويا وامي متوفين عندي اخ كبير متجوز وقاعد ف بيت لوحدو عندو عيل وبنت انا قاعد في بيت لوحدي بيت عباره عن دورين دور السحري او ارضي اوضتين وحمام ومطبخ وصاله والشقه الي فوق نفس النظام بس في اوضه زياده واكبر بقي البيت 150 متر انا كنت عايز اجر الشقه الي فوق عشان بس محسش بالوحده ف البيت وكده وانا الحمد **** معايا فلوس كتير وكده ورث من امي وبويا واخويا كذالك عندو اكتر مني كمان ف يوم دخلت ع جروب بلدنا وقولت شقه للاجار وكتبت موصفاتها بعدها بربع ساعه واحد رن عليا الو الو السلام عليكم وعليكم السلام مين ياغالي انا حكيتك مشان الشقه الي بدك تاجره قولتلو ايوه حضرتك سوري قالي… 阅读更多内容
حكياتي مع جارتي
كانت تسكن بالشقه المواجهه لشقتنا أرمله فاتنه وعيت على أننا نناديها بأم طارق … كانت فى سن ألاربعين أو تزيد بسنوات قليله بيضاء ممتلئه أمتلاء بسمنه جميله وخصوصا فى منطقه الصدر والافخاد والمؤخره دائما ترتدى السواد رغم أننى لم أرى لها زوجا ربما تكون قد فقدته وترتدى عليه السواد وأيضا لم يرى أحد منا طارق الذى تسمى بأسمه . مع ضروره المشاهده اليوميه منى لأم طارق سواء على السلم أو من شبابيك الحمام والمطبخ لقربها من بعضها لضيق منور العماره وقد كنت من قبلها بدأت أحس بأم طارق ورغبتها فى أن تتمسح بى أو تتعمد بأن تدخل المطبخ أو الحمام عندما تشعر بوجودى فيهم مش عارف أزاى وتتعمد برضه أنها تتعرى وتتمايل لتكشف ب… 阅读更多内容
قصتي مع جومانه القبرصيه :-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ أنا شاب أسمي Hany من محافظة الشرقية بالسنة النهائية لكلية الآداب قسم اللغة العربية كنت متفوق بدراستي داخل الكلية ولكنني لم أكن أحضر النشاطات الترفيهيه بسبب مذاكرتي وأبحاثي وذهابي إلي مكتبة الجامعه بعد انتهاء المحاضرات ..وكان لي صديق أسمه كريم وكان دائما يضع أسمي بنشاط الجوالة بالكليه ولكنني لم أكن أحضر اي نشاط منها هذا ما جذب أنتباه عميد الكلية عندما ذهب كريم إلي عميد الكلية لمراجعة واعتماد قائمة أسماء رحلة أسكندرية بمعسكر الجوالة بأليكس ...العميد قال يا كريم هاني محضرش ولا نشاط جوالة السنوات الماضية وكل قائمة نشاط اسمه موجود كريم قاله بيعتذر لحضرتك لانه بيكون عنده ابحاث ب… 阅读更多内容
نا وابن عمى وزوجاتنا
الجزء الاول انا اسمى ماهر عندى ٢٩ سنة اتجوزت من سنتين تقريبا جواز صالونات عادى وطول فترة الخطوبة كلن في بيني وبين خطيبتي شوية تجاوزات كدة كام بوسة على كلم حضن واقفشلها في بزازها وابعبصها في طيزها وقبل الفرح بكام شهر كدة اقنعتها بالعافية تبعتلى نودز المهم اتجوزنا وكانت ليلة الدخلة عادية جدا هى كانت خايفة في الاول وبعد كدة خلاص واول اسبوعين دول كنت بنيكها اربع او خمس مرات في اليوم وطول اليوم قاعدين عريانين في الشقة .... وفي تالت اسبوع سافرنا شرم الشيخ نقضى شهر العسل وهناك قولتيلها خليكي براحتك انا احب ديما اشوفك حلوة واحنا هنا في مكان محدش يعرفنا فيه ف البسي كل اللي نفسك فيه كانت جايبة معاها م… 阅读更多内容
خالد ومراته والدكتورة
أنا اسمي خالد وأعيش في بلد فلاحين . عشت حياتي حتي وصلت 25 سنة ولا أعرف شيئا عن السكس ولا شيء . كنت أعمل في مصنع حجارة لصناعة الطوب ، وكان أصدقائي يقولون أني بصحتي لأني كنت قوي البنية بسبب الجنس لأني مش بضرب عشرات ولا مرة . المهم جيت في يوم زهقت من الشغل بسب الأجر القليل ، وفكرت في السفر الى القاهرة وأعمل بشهادة التعليم . ودلوقتي كنت خلاص ناوي علي السفر و لقيت أبويا جاي وبيقول لي : عايزك في موضوع . المهم لما بدأ يكلمني قال لي : يا خالد يا ابني انت دلوقتي كبرت وانت ابني الوحيد وعايز أفرح بيك يعني عايزك تتجوز . فقلت له : أتجوز مين أنا ما باعرفش بنات . فقطع كلامي : العروسة موجودة وهتعجبك المهم انت… 阅读更多内容
مدام حسناء
انا حسام وهذه حكايتي مع مدام حسناء الزوجة الوحيدة المحرومة وكان زوجها قد سافر للعمل بالخارج، عندما رجعت من عملى رن الموبيل فرديت من معى وإذ بصوت ملائكى حنون يرد ويقول الباشمهندس حسام قولت ايوة انا حسام من معى قالت انا مدام حسناء اللى ركبت عندها الدش العام الماضي فقولت لها انا افتكرت اهلًا بيكى اخبار حضرتك اية قالت الحمد لله ممكن لو سمحت تيجى وتشوف الدش فيه اية انا مش عرفة اتفرج على اى حاجة للعلم مدام حسناء دى اية في الجمال والذوق والرقة جسم جميل متناثق والبزاز زى حب الرمان العيون عسلى والشعر ناعم زى الحرير الطيز جميلة جدًا كلها على بعضها حلوة المهم انا قولت انا تحت امرك فقالت امتى هتيجى فقولت… 阅读更多内容
خطوة عزيزة
في خضم زحمة الحياة وضيق المعيشة يفصل حسين من وظيفته لانخفاض المبيعات وتخفيض العمالة وينال مكافأةً نهاية الخدمة الذي سرعان ما تبددت في مصاريف البيت ولكنه استطاع توفير جزء منها لشراء توكتوك مستعمل للعمل عليه حسن لديه زوجة جميلة اسمها عزيزة جسمها كيرفي ملفوف ذات نهدين بازين وارداف ممتلئة متوسطة الطول كانت علاقته الحميمة جيدة رغم ان عزيزة مصابة بالبرود الجنسي ولكنه اثر علي نفسه عدم التحدث معها في هذا الامر والاكتفاء بعلاقة كل مدة طويلة وايضا لديه ابنتان في الصف الثالث الاعدادى والصف الاول الاعدادى كان ما يحضره من ايراد التوكتوك يكفي بالكاد لتلبية الاحتياجات اليومية ذات يوم اثناء عمله بالتوكتوك جاء… 阅读更多内容
رغبة أنثى
الجزء الأول عرفتها فى يوم ممطر ، كانت واقفة تحت شجرة و انا راجع من شغلى بالموتوسيكل و الطريق كان شبه فاضى ، و من غير ما اقول شهامة و لا غيره ، لكنى من بعيد شوفتها و الهدوم مبلولة . حسيت انى هاستمتع لما ابص عليها بمنظرها ده ، هديت و انا باقرب ناحيتها و فعلا شكلها و الهدوم المبلولة ما خيبش ظنى ، فضلت اهدى اهدى لحد ما وقفت لان الموتوسيكل بطل منى من غير قصد ، و ما كنتش متوقع منها انها تيجى من غير حتى دعوة منى ليها بانها تركب ورايه لكن هو ده اللى حصل ، ركبت ورايه و هى بتشكرنى و بتشكر شهامتى اللى ما قصدتهاش ، مسكت فى البلوفر من الجوانب و قلت لها مشوارك فين ؟ قالت لى على المكان فى قرية بعد قريتى ، فض… 阅读更多内容