الجزء الأول بعد ما أنا اتجوزت البنت اللى حبيتها بجد وخليتنى ابقى مش قادر أكون على علاقات مع حد غيرها وقطعت كل علاقتى سواء مع شراميط عليتنا أو غيرهم من الشراميط التانيه واللى بدأت كل شرموطه منهم تدور على مصلحة كسها وطيزها مع زوبر تانى أو ازبار تانيه. ودى قصه لوحده من شراميط حريم عليتنا وهى كوكى مرات ابن عمى **** يرحمه كوكى 33 سنه وكوكى كانت من محافظه تانى وكان جسمها مش تخين ومش رفيع ولكن عندها بزاز كبيره جدا وطياز كبيره وكانت قمحويه وكانت عندهم ولد عمره 10 سنين . بعد ما أنا اتجوزت بدأت بعض المشاكل بين عمى وبين كوكى خصوصا أنى أنا كنت حلقة الوصل بينهم وهى قاعدة فى شقه بعيده عنهم وأنها لازم ترج… 阅读更多内容
حريم عيلتنا 1
لجزء الاول (رينا ) ابتدأت معرفتي بالجنس وكده وانا فى 6 ابتدائي لما كنت بروح لبيت جدى اللى متكون من 3 ادوار الاول عايش فيه جدى والدور التانى خالى دوحه ومراته نونا ، والدور التالت خالى ماجد ومراته وبناته التلاتة مرمر وروبى ورينا . مرمر كانت فاولى كليه تجاره ، أما روبى ورينا فكانو تانيه واولى ثانوية فنيه على الترتيب وكان باين على روبى وربنا انهم شراميط من لبسهم الضيق اللى مبين تفاصيل جسمهم وهما بصراحة جسمهم كان جامد يعنى الاتنين جسمهم مليان شويه عندهم بزاز كبيره وطريه وطياز متوسطة ، حاجه كده بلدى بس مرسومه ، وكانت اكتر واحده هارشه ملحتهم نونا مرات خالى . وخليكم فاكرين الحته دى عشان ليها دور فال… 阅读更多内容
ال صقر والطريق نحو المجد1
احب اعرفكم بنفسي انا : زيدان صقر عندي 25 سنه طويل ابيضاني ولون عيوني ازرق غامق وشعري اصفر ، خريج سياسه واقتصاد ، دخلت الجيش ع سن ال 22 سنه وخدمت فـ سينا علي الحدود ، عندي اخوين محمد صقر 23 سنه طويل ابيضاني ولون عيونه سود ، خريج كليه حقوق ، لسه متخرج من الجيش ، خاطب بنت بيحبها جدا وعلي وشك انهم يتجوزوا ابراهيم صقر 27 سنه طويل ابيضاني لون عيونه خضر وخريج كلية هندسه ومتجوز من بنت عمي احنا من عيلة كبيرة جدا عيلة ( ال صقر ) وكان كبيرها صقر الغازي ودا جدي الكبير : كان من تركيا واجداده من قبيلة بيغتيلي وجم هاربين من تركيا بسبب الحرب مع الماغول ومنهم اتوزع علي سوريا وفلسطين واليمن واهل جدي جم مصر هنا… 阅读更多内容
2ال صقر والطريق نحو المجد
الجزء الاول __________ • تم العثور علي جثه امراه اربعينيه تدعي ( شهيره محمد احمد - كيداهم ) محروقة بمنزل في شارع .... بالمنصورة • تم العثور علي جثة زوجين يدعان ( جميل واماني ) في نفس المنزل مشنوقين • تم العثور علي شخص وامراه وشاب مقتولين بابشع انواع القتل وهما ( سيد ونعمات ومجدي ) ( ملف قضايا غير مستدل علي الجاني بها ) بعد مرور عدة اشهر • كبر زيدان فالسوق وفتح شركة كبيره وسماها الغازي للمقاولات والمباني واصبح المدير التنفيذي لشركة كمال صقر للاستيراد والتصدير ورئيس شركة الغازي للمقاولات وقام بافتتاح محجر كبير وبقي سيف المسئول عنه • اشتغل زيدان فتجارة الاثار الفرعونيه بالتعاون مع سيف الدين رج… 阅读更多内容
الانتقام العنيف
دى اول مشاركه ليه عاوز اقول ان كلها هبد وملهاش اى علاقه ب الواقع بس هتكون واقعيه من غير اوفر ولا شغل الافلام الهندى الى كلنا عارفينه دا غير انها هتكون ب اللغه العاميه عشان القراء كلهم يستمتعوا بيها الجزء الاول انا (جلال عندى 20 سنه ف الكليه دلوقتى وعندى 3 اخوات ملهمش لازمه ف القصه اوى و كلهم اصغر منى و شباب ابويا وامى عايشين وبخير العلاقه زى الفل وتفصيل الجسم ملهاش لازمه ف القصهو زبرى اعتقد ان طولوا عادى يعنى حوالى20 سنتى وعرضه 3 صوابع) ام ياسمين (جرتى ساكنه تحتينا عندها حوالى 55 سنه جسمها مليان شويه وعندها بزاز متوسطه وجسمها كان مهرتل شويه زى اى ست بيت مصريه وجوزها مات من زمان ) ياسمين (بنت ج… 阅读更多内容
زوجة ممحونة متحررة
بداية قصتنا : كان معنا جيران ساكني أمام شقتنا في عمارة وكنا أصدقاء أنا وجارتنا وزوجي كمان اصدقاء مع زوجها جارنا علاء، جميعنا في سن شاب بين 29 و ال 38 عاماً.... (الأسماء مستعارة) سميرة: زوجة جارنا علاء متعلمة ومثقفة وجميلة ورشيقة و عيونها واسعة وجسمها سكسي جذاب، علاء: زوج سميرة جارتنا شاب جينتل مان لطيف ومهذب جداً جداً... زوجي فهد: زوجي فهد شاب رائع متعلم ومتحضر صاحب جسم سكسي مثير ويعشق الجنس وابتكار طرق جديدة في النيك لحد الجنون. نوال: أنا زوجة فهد، يقولوا عني رشيقة صاحبة صدر جميل وبزاز حلوين مكوره وجسم خرافي، طبعا بعد تطور علاقتنا مع جيراننا وصرنا نثق بهم ويثقوا بنا، علاقتنا كانت تزداد أكثر… 阅读更多内容
شمشون العرب
الزمان و المكان مش مهم ...المهم انا حاسس بإيه ...و شامم ايه... ايه الريحه النتنه دي؟؟ الاوضه رحتها كلها لبن ... رجعت نمت على ظهري عشان احاول اجمع و اعرفكم وصلنا كدا ازاي... عاوزين تعرفوا انا مين؟؟ حاضر حقلكم استنوا عليا شويه عشان افتكر معاكم.... انا أحمد جبار عمري 18 سنه من عيله فقيره أبيض بعيون سودا نفس لون شعري جسم يعتبر أقوى من الي في سني و دا شي وراثي ابا عن جد كتافي أعرض من زمايلي بكتير و طولي كمان خاصه زبي طويل و عريض و تحس انه مش بتاع واحد في سني و طبعا دا وراثه من ابويا الي اخدت منه الجسم بس و باقي صفاتي للمرحومه امي الي ماتت و هي بتولدني بعد جواز سنه بس... طبعا ابويا كرهني بعد… 阅读更多内容
امرأة علي جمر الشهوات
السلسلة الأولي الجزء الاول .......... الساعة اتنين بعد الضهر امل قاعد في الصالة بتذاكر ل ابنها محمود درس الأنجليزي شوية سمعت اشعار رسالة خاصة علي تليفونها من الواتس مسكت تليفونها وفتحت الواتس وكانت رسالة من جوزها رجب وباعتلها صور زب اسمر طويل امل اضايقت جدا وبعتت له رسالة امل :: وبعدين يارجب مش قولتلك مليون مرة قبل كدة متبعتليش صور من دي انا مبحبش اشوف حاجة زي كدة رجب :: يعني بزمتك مش الزب ده احلي من زبي امل :: معرفش .. ومتبعتليش حاجة زي كدة تاني علشان مزعلش منك .. انا مش عايز اشوف اي حاجة مش بتاعتك رجب :: وانتي عارفة امنية حياتي اني اخليكي تتفرجي معايا علي سكس .. واعرف انطباعك من الحاجات دي ا… 阅读更多内容
انا والباشا
نا وحيد على اختين بنات اصغر منى وعايش مع امى واخواتى فى بلدنا و والدى شغال سواق لباشا كبير قوى فالقاهره . يدوبك خلصت الجيش ابويا قلى هات هدومك وتعالالى الشغل هتشتغل مكانى سواق للباشا اعترضت شويه لانى كنت عاوز اسافر ولاكنه اقنعنى ان الشغل مع الباشا كويس ودخله مش بطال وكمان محمد باشا جنتل مان جدا وعمرك ما هتحس انك شغال عنده ديما هتحس انك واحد صاحبه دا غير انك وحيدى ولازم تفضل فى مصر لانى حاسس انى مش هطول وانت تراعى امك واخواتك جهزت شنطتى الى مفيهاش حجات كتير اصلا وسافرت لابويا بيت معاه فى الاستراحه بتعته فى جنينه الفيلا وقالى من بكره دا مكانك وبكره هعرفك على محمد باشا ولو سمحت الظروف هعرفك على م… 阅读更多内容
كافيه المتعه 3
الجزء الاول...... ويلكم بااك من تاني ي بشوات المنتدي... كل سنه وانتم طيبين وعيد سعيد عل الجميع ?? اتمني اشوف تعليقاتكم وطبعا تفاعلكم الجميل ?? وقفنا السلسله اللي فاتت لما كنت مع نجوي ف اوضة المخزن ونيكتها نيكه سريعه وصوتها كان عالي لدرجة ان ف حد سمعها ودخل علينا الاوضه شخص/ خلصتوا اللي بتعملوه ولا لسه...!؟ سمعت الكلمتين دول اتخضيت جدا لدرجة اني بعدت عن نجوي بسرعه ورفعت البنطلون بسرعه جدا... بلف ورايا اشوف مين اللي اتكلم لاقيت حد مش متوقع يبقي هو نجوي/ استني بس ي حبيبتي وانا هفهمك كل حاجه بس بعد الحفله ما تخلص ونتكلم بهدوء اميره/ مش محتاجه تشرحيلي حاجه ي ماما... انا عارفه من زمان انك بتعم… 阅读更多内容
ميس كاف
الجزء الأول دخل الى المدرج الصغير نظر الى الطلاب جميعهم .....كانت هذه بدايته دائما قبل ان يلقى محاضرته حتى يسود السكون التام ... خلع جاكت بدلته وبدا بالشرح بهدوء ثم بدا صوته يعلو كان دائما لا ينظر لتلاميذه حتى ينهى محاضرته ثم يجلس لانتظر اسئلتهم وفى الغالب لم يجرؤ احد على سؤاله كان من المعروفين انه صعب فى التعامل منذ ان تخرج منذ 25 سنه حتى الان وهو يعمل بالجامعه حتى اصبح رئيسا للقسم ..كان يعلم ان الكل يوصفنه بالمعقد السادى ولكنه بالعكس كان هادئ الطبع رومانسى فى شبابه ولكن حبيبته التى عشقها وهم بالجامعه تزوجت من استاذه فانهارت حياته وقاطع الزواج وان لم يقاطع النساء بالعكس كانت مغامراته النسائي… 阅读更多内容
مزرعه المتعه 3
الجزء الخامس ظل حسام حبيس غرفته بعد الى عمله مع السنيورا وخد علقة من الحراس بتوعها وكان اليوم ده يوم الحفلة فى القصر وكانت أصوات الاغانى الصاخبة وضحك الستات وفتح ازايز الشمباينا حسام فضل يفكر ياترى اكمل مع سحر ولا احاول اهرب واروح لزينات اللى فرشالى الارض ورد افضل مع مين فيهم فجاة رن تليفون حسام ولقى رقم فيروز ابتسم حسام كان القدر بيخليها تتصل بيه الوقت ده علشان يقوله يروح فين حسام :مساء الخير يا روزى فيروز بلهفة :يااااه ياحسام اخيرا تليفونك اتفتح يا اخى وحشتنى اوى ابتسم حسام :وانتى يافيروز بجد انتى وحشتينى اوى فيروز باشتياق :بجد يا حسام ؟ حسام :بجد يافيروز فيروز طمنى عليك يا حسام انا كلمت… 阅读更多内容
مزرعه المتعه 2
الجزء الثالث: فوجىء حسام باشلى المصارعة النرويجية اللى جايبها السنيورا ليه وبص لمونيكا بعصبية :وايه لزمتة الاختبار ده؟ مونيكا :دى اؤامر سنيورا حسام بص حسام للسنيورا اللى ابتسمت بخبث مونيكا: بس احذر حسام اشلى لو اتغلبت عليك انت عارف ايه حيحصل حسام: ايه؟ نظرت مونيكا لحزام معلق على الحيطة وفيه عضو ذكرى حسام بص لمونيكا مستنكرا :نعم؟ ابتسمت مونيكا :اهزمها حسام وانت تنجو اقتربت اشلى من حسام وتبدل وجهها لابتسامة ومدت يدها لمصافحة حسام مد حسام يده لمصافحة اشلى التى شدته اليها وضربته براسها على راسه (روسيه) اترمى حسام لورا مترين واشلى تقهقه وتشاور لحسام يقف ويواجهها حسام قعد على ركبته وحط ايده الا… 阅读更多内容
مزرعة المتعة 1
الجزء الاول فى طريق مصر اسكندرية الصحراوى بالقرب من مدينة الاسكندرية وفى احد المزارع المنطوية بعيدا عن اعين الناس وقف عم صبحى خفير المزرعة وحارس البوابة يتمشى بخطى ثقيلة وكان يبدو عليه الاعياء الشديد بسبب تقدمه بالسن وثقل العمل عليه لاحظ احد الجاردات المنتشرين فى ساحة المزرعة بكثرة خطوات عم صبحى الثقيلة حتى وقع عم صبحى مغمى عليه شاله الجارد الى غرفته بجوار البوابة وراحتله فردوس الشغاله: مالك ياعم صبحى مالك ياراجل عجزت ولا ايه صبحى بصعوبة: تعبان اوى يابت يافردوس انا خلاص صحتى مبقتش حمل الخدمه وكذا مرة اكلم السنيورا انى عايز اقعد وتشوف حد مكانى وكل مرة تقولى بعدين بس انا خلاص تعبت روحى قوليلها… 阅读更多内容
علا وجوزها احمد
انا علا 25 سنه و جوزى احمد 32 سنه بس انا و هو مدمنين جنس و بنفكر فيه بجنون و بطريقه محدش يتخيلها، لما بيكون نايم معايا يقولى نفسى تكون اختك منى هى اللى بنيكها ، اقوله اعتبرنى منى و نيكنى على انى انا هى، يقولى بحبك يا منى و انا اقوله و انا بحبك اوى يا احمد و احبك تنيكنى يقولى كس اختك يا منى اقولها كس امها يا حبيبى ، يقولى نفسى انيك امك يا منى اقوله حجيبهالك و تفشخها ياروحى و بعد ما نخلص يقولى ايه رأيك يا علا انيكك انتى و منى و امك مع بعض اقوله و حياتك عندى يا حبيبى حخليك تنيكهم بس محتاجه شوية تخطيط و صبر، يقولى ايه رأيك ابقى انيكك انتى و صحباتك و جيرانك ، اقوله تحب اجيبلك مين يقولى نفسى انيكك ا… 阅读更多内容
منى صاحبتى
اسمى منى 42 سنة متجوزة وعندى 3 اولاد جسمى مش مليان ولا رفيعه بزازى كبيرة شويه وطيزى كبيرة وطرية بتتهز وانا ماشية ودا طبعا كان بيبان من عيون الناس وانا ماشية فى الشارع زى معظم الستات بتعرض لتحرشات كتير سواء فى السوق والمواصلات منها كنت بقبله ومنها لا متجوزة من ابن عمى وابن وابن خالتى فى نفس الوقت وكان عنده 3 اخوات اصغر منه اتنين متجوزين والصغير لسه والقصه معاه شاب زى اى شاب ندخل فى القصه عشان منطولش فى المقدمه اخو جوزى اسمه محمود عنده 20 سنه لسه شاب ومراهق زيه وزى اى شاب من سنه كان دايما يبص عليا فى اى مكان اروحه ولانى منقبه كنت مرات اخده معايا اى مشوار ريحاه لان لازم حد يكون معايا وانا خارجه و… 阅读更多内容
انا والشحاته
دي قصة حقيقية حصلت مع الشحاتة الجميلة و جسمها الأبيض الناعم اللي طير عقلي، من حوالى شهر انتقلت اعيش في شقه تانى في منطقه عشوائيه والشقة كانت على الشارع على طول بس على مدخل حاره صغيره فكنت اغلب الوقت ببقى ساب الباب مفتوح عادى والحارة تقريبا مش بيعدى فيها حد من اسبوعين كده كت رايح اشترى حاجه فقابلتنى بنت قعدت تحكيلى قصه كه وتقولى انها محتاجه مساعده ومش لاقيه تاكل وكده فقلتلها بصى انا مش معايا حاجه دلوقتى بس بيتى هنا ممكن اشوفلك حاجه تاخديها واديتها اللى فيه النصيب ومشيت … بعده ابكام يوم لقيتها بتخبط عندى ومعاها بنتها الصغيره وبتقولى عليا دين ومش عارف ايه ففهمت انها بتحور وفاكرانى عبيط هتقلبنى في… 阅读更多内容
جارتى الهايجه
اسمي رامز حاليا انا 25 سنه القصه بداءت قبل 4 سنين كان عندي وقتها 21 سنه انا من محافظه اسكندريه وجت ناس تسكن عندنا ف العماره كانت ست واسمها سناء ودا مش اسمها الحقيقي او اي اسم هيتم ذكره سناء جت مع جوزها وابنها جوزها 37 سنه وابنهم ياسر 10 سنين اها نسيت اقول سناء عندها وقت ما بدائت قصتي معاها كانت 27 سنه سناء عباره عن عن جسم زي ما قال الكتاب متقسم وبزاز كبيره ومرفوعه ووسط مظبوط وطيزها اللي كانت كبيره محدش يقدر يبعد عينو عنها شفايفها منفوخه ولونهم لون الفراوله بدايه تعارفنا كانت بعد شهرين من وجودها عندنا ف العماره كانت راجعه من برا وانا نازل وكانت شايله حاجات كتير وباين عليها الارهاق جامد ومش هتقد… 阅读更多内容
مدرستى وجوزها
إسمي مروج.. من البحرين .. ومن أسرة معروفة ووضع أهلي المادي أكثر من ممتاز .. بدأت قصتي هذه عندما كنت في السنة الأخيرة من المرحلة الثانوية .. ولأني جميلة جدا .. وناعمة جدا .. ومثيرة جدا .. وجدت نظرات معلمتي غريبة ومريبة !! معلمتي هذه مشهورة بالقسوة الا معي معروف عنها الحزم مع الكل حتى يأتي دوري عندها اشعر بأني أنا المسيطرة !!!! بعد فترة قليلة وبعد محاولات تقرب واهتمام كبير من معلمتي ساره ذات ال28 عاما دعتني لزيارتها في منزلها وقد قابلت هذه الدعوه بكل الرضا والحماس والفرح … وفعلا تمت الزيارة الأولى وكانت المفاجأة المتوقعة طبعا .. كان اللقاء الترحيبي كبير جدا وكنت مرتبكة لأنها تظل معلمتي .. حاولت… 阅读更多内容
امى وصحابى فى الكلية
في يوم من الايام بعد امتحاناتي في الكلية صحابي كلموني وقالولي ان النتيجة هتظهر النهاردة قالولي تعالة قلتلهم ماشي بس احتمال اتاخر شوية اتصلت بأمي قلتلها ان النتيجة هتظهر النهاردة فرحت اوي قلتلها تروح تشوفها اصل الكلية قريبة من بيتنا اوي وانا كنت راجع في الطريق من مشوار من بلد جنبنا امي راحت الكلية لقت زحمة اوي وهي اول مرة تخشها راحت تسال اي حد علي نتيجة سنة اولي كلية طب لحد ما عرفت المكان لقت شباب كتير واقفين وزحمة دخلت وسط الزحمة وهي لابسة جيبة ضيقة وبلوزة داخلة جوة الجيبة وهي بشعرها عادي دخلت وسط الشباب ودا يحسس ودا يقفش ودا يزق دا عليها لحد ما اصحابي راحوا علشان يتحرشوا بيها اصل هما ميعرفوش… 阅读更多内容